Tidlig UL?

Jeg skal den 13.02:) Da er jeg mellom 7-8 uker:) Var det med Pernille også. Veldig godt å se at alt er bra synes jeg. Er privat da;)

Skal, men har ikke fått tima enda, er på sykehuset pga at jeg har hatt utrolig mye magesmerter i høst (uten å være gravid) så de vil sjekke at alt står bra til med livmor/livmortapp ol.. og siden jeg har klart å fått hyperemesis, så vil de sjekke lille også ;)

Skal, men har ikke fått tima enda, er på sykehuset pga at jeg har hatt utrolig mye magesmerter i høst (uten å være gravid) så de vil sjekke at alt står bra til med livmor/livmortapp ol.. og siden jeg har klart å fått hyperemesis, så vil de sjekke lille også ;)

Isjda.. det hørtes ikke noe særlig ut.. krysser fingrene for at det blir bedre :)

hehe :) tenker jeg har lyst til å på tidlig UL.. for å vite at alt er OK :) er dårlig med private klinikker her så må nok offentlig her da.. bare så fryktelig nysgjerrig! :)

Har vært <3 var for en uke sia :D

Venter på å få time, ikke privat, håper jeg får innkalling snaaart :))

Har vært med mine to prinsesser fordi jeg hadde blødninger i svangerskapet med de tidlig. Denne gangen har jeg ikke hatt noe blødning, men jeg blir fulgt opp med hyppige ultralyder. Skal på ultralyd i dag og så har jeg fått time i uke 12 på st olavs.

Her har vi også bestillt selv på internett, har time 07.Februar bare 3 dager etter bursdagen min så vi gleder oss masse<3 :-D Klarer ikke å vente helt til Mars for å se en søt liten spire :smiley-angelic006

Jeg tenkte å gå i uke 13, bare for å sjekke at alt er i orden og forsikre meg om at det faktisk er noe inne der :)

Når er det forresten de begynner å ta vanlig UL og ikke innvendig?

Æ har bestilt time 13.02 te privat klinikk, bare 2 dager før æ e i uke 12 :-) Gjør det bare fordi æ e nysgjerrig. Glæde mæ som en onge!!

Jeg tenkte å gå i uke 13, bare for å sjekke at alt er i orden og forsikre meg om at det faktisk er noe inne der :)

Når er det forresten de begynner å ta vanlig UL og ikke innvendig?

Æ ska ta to daga før uke 12, å da sa dæm at dæm tok innvendig UL te mæ hvertfail.

Har fått time neste torsdag :) skikkelig spendt :) Skal dit for å finne ut ca hvor langt jeg er på vei, men tror dere de kikker etter feil, downs ol? Eller må jeg be dem om å sjekke det også?

Ska, bare for å se om alt e i orden:) her får vi tilbud om det og slipper å betale noe:)

Har ikke fått time fra gyn.pol enda men henvisning ble sendt i går så jeg regner med det kommer etterhvert ;)
Får ekstra oppfølging pga diabetes ;)

Back
Topp