Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har hatt det i begge graviditetene før, men jeg har bare bestillt time med gyn til vanlig konsultatsjon.. Kommer til å gjøre de denne gangen også pga at jeg ikke er sikker på hvor langt påvei jeg er!
Litt of topic, men jeg skal til gyn 31jan, egentlig for utredning, må jeg avbestille denne timen, eller kan jeg bruke den til tidlig ul? Noen som vet? Har fått henvisning av legen men det var jo før jeg ble gravid
Jeg får 3 tidlige ul Pga habituell abort, protein s mangel og Pga blodpropper i morkaka til Emilie :/ Emilie slutta og vokse i uke 26 og ble født med haste snitt i uke 29
haha Nei da kan du ikke det Men ta vare på timen din og si det når du kommer inn til timen For da vil de garantert se åssen det går med den lille. + finne ut hvor langt du er på vei <3
Her har jeg allerede vært på tidlig ultralyd og sett et lite hjerte som slo. Var i uke 6. Skal tilbake konsulter av januar. Så bli nedtur ny ultralyd i uke 12. Blir en god del ultrslyder her. Men det er en årsak til det. Skal få fastlegen min til å henvise meg til uken. Jeg betaler 50 kr. Så lenge man har henvisning fra lege koster det bare en liten egenandel. Så tror ikke du må betale for den planlagte kontrollen i slutten av august så lenge du har henvisning.så fordeferdelig standup mistet i uke 39 Angelica
Takk jordbærjente. Ja det er helt klart det værste og vondeste jeg har opplevd. Han var så perfekt og vi har enda ikke fått svar på hvorfor han døde, men vi får svar nå i løpet av januar..
Håper denne spiren holder seg fast og kommer ut levende og frisk <3 Aron vil aldri bli erstattet, men vi vil så gjerne ha en baby med oss hjem <3 (jeg vil ikke skremme folk med historien min altså, så hvis dere ikke vil at jeg skal være medlem her så kan jeg holde meg til englesiden sitt forum...)
syns du skal være her sammen med oss<3 så kan vi alle støtte hverandre gjennom svangerskapet. ei venninne av meg mistet i uke 33. I dag har hun ei frisk og rask lita jente. Sende deg mange varme gode klemmer<3 det skal gå bra denne gangen. Så godt at babyen kommer ut i uke 38. god klem <3
Tusen takk Jeg skal prøve å holde humøret og positiviteten oppe så godt det lar seg gjøre
God å høre at det gikk bra med venninnen din etter en dødfødsel <3