Tidlig UL!

HeidiR

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Bestilte meg tidlig ul på volvat i morgen da jeg er spent på hvor langt på vei jeg er og om det er noe liv i det lille nurket. Etter min beregning er termin 7.juli, men er ikke 100% sikker på når siste mens startet! Greier ikke å glede meg før jeg vet at det er noe liv der inne :)
Er i morgen 11+4 uker på vei, noen andre som har vært på tidlig ul og vil dele sine erfaringer?

Jeg var på tidlig ul i uke 8 :)
Kunne ikke se så mye da, men fikk høre hjertelyden :)

Eg skal også på tidlig ul i morgen :) Er da 11+3, etter min beregning.. Spent om det stemmer og om det er mer en 1 der inni :) (magen er liksom så stor,men kan kansje vær siden dette er 4)

jeg hadde også tidlig UL i uke 8.. var så kjekt å få se hjerteslagene! lykke til ;)

Jeg hadde tidlig ul i uke 7+4. Så stort sett bare hjertets bevegelser, men fint bare det :-) lykke til med din ul!

Så spennende!

Så spennende! :-)
Masse lykke til, begge to! :-)
Har så lyst på UL selv også, men skal prøve å vente til etter jul, når jeg 12 uker.
Men har så lyst til å gi et lite bilde i julegave.
Samtidig tenker jeg at om jeg venter til uke 12 kan jeg jo kanskje få vite kjønn også, om det synes da. Og det går jo fort til julen er over.

Men utrolig koselig å høre om alle som er på UL! :-)
Må oppdatere imorgen da!

Jeg skal i romjula, uke 12+2 da... Var i uke 6+4 også, og fikk se ei lita bønne med fine hjerteslag :) Gleder meg til å se en forhåpentligvis frisk og rask mini-baby :)

Jeg skal på fredag, da er jeg 11+0. Forrige sv.skap var jeg i uke 12. Da fikk vi se en ordentlig aktiv sprellebaby med armer og bein som spant i alle retninger. Utrolig betryggende å se at det faktisk er liv der inne! Lykke til! :)

Jeg var i uke 9. Fikk i alle fall vite at alt så bra ut. Fire hjertekamre, 3 blodkar ( hvis det er det det heter) i navlestrengen og ikke minst at det kun var en baby. Var veldig betryggende:) lykke til:)

Da er jeg hjemme fra ul! Var utrolig betryggende å se den sprellende babyen, alt så bra ut! Fikk ny termin 5.juli :)

Så godt å høre at alt gikk bra!
Ble du satt fram eller?
Greit å ha en mer riktig termin da, selv om det jo ikke er noen garanti for når babyen kommer. Hi hi! :-)

Back
Topp