Tidlig UL

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg skal på tidlig ul i dag kl 12.30. mistanker om graviditet utenfor livmoren. er utrolig nervøs og redd. Håper alt er i orden så jeg kan slappe av og nyte dette svangerskapet :) kryss fingrene for meg.

Oi, lykke til! :) Hva skyldes dine mistanker?

Lykke til, håper det ordner seg.

Krysser fingrene!! Lykke til!

Oi, lykke til! :) Hva skyldes dine mistanker?
Alt startet den 30 okt med mage og rygg smerter. disse varte i ca 5-10 min. kjentes ut som kynnere. dette hadde jeg noen ganger, også den 31. men den 31 på kvelden ble smertene mye sterkere. det kjentes ut som rier. var på legevakta, men der ble det bare utelukket blindtarmbetennelse og urinveisinfeksjon. Har hatt disse små smertene hver dag etter dette. Var til legen på fredag, men hun kunne ikke ta Ul..

Lykke til! Krysser alt for at det går bra! :)

takk for støtten :) bare noen min nå så kommer legen, håper jeg...

Håper du har fått gode nyheter på UL i dag. Oppdater oss når du vet noe!

Oppdatering:
Det var ikke utenfor livmoren. men sekken var tom. så da vet vi ikke om jeg er kortere på vei en antatt eller om utviklingen har stoppet så jeg har mistet. har tatt hcg prøve, og skal ta en ny en på fredag. Legen skulle ringe meg med en gang hun fikk svaret på fredag. men hun mente jeg bare måtte være positiv siden jeg ikke hadde blødd og jeg var i så dårlig form.

Kjenner jeg er litt lei meg og redd. Det var ingen planlagt graviditet, men vi har gledet oss.

:(
Håper det ordner seg!

Huffa. :(
Håper du bare er kortere på vei enn antatt.
Hold oss oppdatert da :)

hvor mye kortere på vei er du da? og er det mulig i dine øyne?

hvor mye kortere på vei er du da? og er det mulig i dine øyne?
det er mulig. stusset da graviditetstesten ikke ga utslag før en uke etter jeg skulle hatt mens. men er bare å vente til fredagen.

Back
Topp