Tidlig ul

hkath86

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Da har jeg ringt å bestilt time til tidlig ul 19/12 :D De skulle bare ha 388,- for det. (utrolig billig synes jeg!). Blir morro å få et bilde å overraske med til jul :) Så nå krysser jeg bare fingrene for at spiren sitter og vi får se et bankende hjerte! :D

Så gøy! Vurderer og gjøre det samme. Var på tidlig UL i ca uke 8 sist, og det var veldig godt og ha sett bankende hjerte. Jeg var på innvendig UL for 1 uke siden, og da var det for tidlig til å se noe som helst.

jeg skal på tidlig UL på tirsdag. Må si jeg gleder meg til å se om det er noe der.. Er da 7+3 og regner med at vi ser et dunkende hjerte <3 Jeg betaler forresten ingenting for UL'en! :) Bor på en liten plass og er på ei lita fødestue i nabokommunen som tar UL'ene her i regionen, og de tar ikke betaling for de :D

Da har jeg ringt å bestilt time til tidlig ul 19/12 :D De skulle bare ha 388,- for det. (utrolig billig synes jeg!). Blir morro å få et bilde å overraske med til jul :) Så nå krysser jeg bare fingrene for at spiren sitter og vi får se et bankende hjerte! :D

Å hvor i Norges land befinner du deg :) ?? Jeg har bestilt tidlig UL den 18 des. Og der skal de har 950 kr ...

Bor i Siljan, men i bygda her finnes det ikke ul apparat, så skal til Porsgrunn ;) (bare 25min unna). 950 kr var jo nesten det jeg betalte for 3D ultralyd med førstemann :P De har ikke 3D der jeg skal nå!

Back
Topp