Tidlig UL?

SøKo

Flørter med forumet
Har dere planer om det?

Ja:) trenger bilde når vi skal avsløre det for familie, om det viser seg å være en spire i magen min..:) men vet ikke i hvilke uke en får greie bilder? Vil kunne se at det er en baby :)

Jeg skal også bestille tidlig ultralyd, jeg vil gjerne se at det er liv og at det ser bra ut før vi forteller nyheten til barna.

Ja, det skal vi ha. :) Veldig greit å se det lille hjertet slå, og få sett at alt er bra... 

alle kan få ja, men må betales selv om man ikke blir henvist av lege, dette blir man om det er noe som uroer deg og lege, eller om tideligere svangeskap har hatt komplikasjoner og man dermed blir fulgt opp ekstra av lege i nytt svangerskap. :) 
Priser varierer rundt om i landet, men rundt 800 er det vanlige. 

Ja, blir tidlig ultralyd her, vil vite at alt er bra før vi forteller det.

Jepp. Når jeg blir gravid så får jeg nok henvisning fra legen...

De seier de beste ukene for tidlig UL er vell uke 11-12 ca med take på bildene.. Men har hørt de anbefaler mellom uke 10-12

Jeg skal på tidlig ul:) har allerede bestilt til uke 10:) vil vite at alt er bra. Forrige gang fant ikke legen hjertelyd i uke 16 ( noe jeg leste senere at ikke var uvanlig), og jeg gikk i to uker og uroet meg! Denne gangen vil jeg vite tidligere:)

Ja, det skal vi ha :) har gått på noen tabletter som uroer meg litt, så det skal sjekkes opp :)

Jepp! Har bestilt time til uke 11. Gleder meg!

Har veldig lyst jaffal, bare for å finne roen ;)

Har bestillt 3.januar. Er da ca 13 uker, kunne tenkt meg i uke 12 men var vannskelig pga romjulen, var rundt uke 12 sist og var veldig bra bilder da :) vil prøve å holde det skjult til etter vi har sett at alt er bra på ul...

Frøkna17 skrev:
Kan alle få tidlig ultralyd? 

Alel akn få tidelig ultralyd ja :) Men man må bestille privat. Koster nok rundt 900 kr

Ja jeg har fått henvisning fra lege. Har ikke fått innkallelse enda, men legen mente det ble rundt uke 10. 

Jeg har fått time til mandag 19 november, da er jeg 6+0, også håper jeg det blir en til i uke 10 eller noe rundt der. :) men det får jeg nok vite på mandag hvordan gynekologen tenker. Gleder meg så. Håper alt er bra denne gangen. ;)

Har fått time til mandag 19ende :-) er da litt over 8 uker :-) gleder meg sååååååån :-)

Back
Topp