Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja:) trenger bilde når vi skal avsløre det for familie, om det viser seg å være en spire i magen min..:) men vet ikke i hvilke uke en får greie bilder? Vil kunne se at det er en baby :)
alle kan få ja, men må betales selv om man ikke blir henvist av lege, dette blir man om det er noe som uroer deg og lege, eller om tideligere svangeskap har hatt komplikasjoner og man dermed blir fulgt opp ekstra av lege i nytt svangerskap. :)
Priser varierer rundt om i landet, men rundt 800 er det vanlige.
Jeg skal på tidlig ul:) har allerede bestilt til uke 10:) vil vite at alt er bra. Forrige gang fant ikke legen hjertelyd i uke 16 ( noe jeg leste senere at ikke var uvanlig), og jeg gikk i to uker og uroet meg! Denne gangen vil jeg vite tidligere:)
Har bestillt 3.januar. Er da ca 13 uker, kunne tenkt meg i uke 12 men var vannskelig pga romjulen, var rundt uke 12 sist og var veldig bra bilder da :) vil prøve å holde det skjult til etter vi har sett at alt er bra på ul...
Jeg har fått time til mandag 19 november, da er jeg 6+0, også håper jeg det blir en til i uke 10 eller noe rundt der. :) men det får jeg nok vite på mandag hvordan gynekologen tenker. Gleder meg så. Håper alt er bra denne gangen. ;)