tidlig ul?

en nydelig nr to!

Forelsket i forumet
Ser det er flere her inne som allerede har vert til ul og lurte derfor på om dere har tatt det privat eller om dere er henvist fra lege? Eg skal ikke inn til første møte hos legen før om en mnd ca!

Jeg fikk henvisning fra legen pga smerter i siden!!

Jeg skulle sikkert ha fått henvisning fra legen, men ting tar tid - så jeg ringte direkte til gynekologen og forklarte min "situasjon" med smerter i venstre side og at jeg hadde mistet alle symptomer. Jeg fikk time 90 min etter jeg ringte :)

Jeg har bestilt privat tidlig UL selv. Ingen indikasjon ellers. Har bare så inderlig lyst til å se et lite hjerte slå inni meg <3

pga problemer med mange SA før, så får jeg tett oppfølging denne gangen også... :) koselig å få se innimellom <3

Vi bestilte privat! Kunne ikke forstå at vi endelig hadde lykkes og jeg trengte en bekreftelse :) Så vi var der når jeg var 6+4 og så et bankende hjerte!

Har bestillt privat ul, fordi jeg vil se at alt går greit tidlig.

eg har lyst å se eg og!! :) og mest av alt få vite hvor langt vi egentlig har kommet, dyrt med privat eller? syns uansett det er lenge til eg skal på første kontroll, mener det var mye tidligere sist gang..

en nydelig nr to! skrev:
eg har lyst å se eg og!! :) og mest av alt få vite hvor langt vi egentlig har kommet, dyrt med privat eller? syns uansett det er lenge til eg skal på første kontroll, mener det var mye tidligere sist gang..

Tror det varierer litt, men på volvat er det 990 for ikke medlemmer og 640 for medlem!

Jeg betalte rundt tusen på klinikk hausken i Haugesund sist svangerskap. Har ikke vært enda, men vurderer å bestille privat denne gangen og:)

Back
Topp