Tidlig UL:.

Alveskatt

Glad i forumet
Noen her som skal på tidlig UL, evnt når?

Tror vi kommer til å ta en UL før uke 17-19, men usikker på om vi skal ta det rundt uke 6 (for å forhåpentligvis se et lite hjerte slå) eller om vi skal ta det rundt 11-12

Eller begge:) Har jo bare hatt positiv test i 3 dager, men lengter allerede etter å se den lille, og ikke minst til å se at alt er bra!

Jeg skal til fastlegen i morgen, og tror jeg blir henvist til ul enten allerede i morgen, eller i neste uke, får tett oppfølging denne gangen. Kjenner jeg nesten gru-gleder meg, skikkelig spent på om det er noe foster der denne gangen. Håperhåper <3

Jeg fikk time 25 oktober til tidlig ul er da  7+3, GLEDER meg så jeg kan nesten ikke vente!!

Vi skal på tidlig ul i uke 8 ,12 og 14:) Får tett oppfølging pga min historie med sa/ma og p.g.a at storebroren her er født med en alvorlig og sjelden hjertefeil. 

Jeg skal på UL 17. oktober, da er jeg 7 uker på vei. Får pga historie med en del SA/MA..

Gikk på privat tidlig ul med sønnen vår.

Jeg har tenkt til å ta privat UL i uke 8 ( for å være sikker på at det er noe der) og i uke 12 for å se at alt er som det skal og slippe jubelen løs! :)

Jeg skal 6+4 (1 uke til) - har jo ingen erfaring med dette og kontaktet privatklinikken der jeg har vært til utredning tidligere .. og de syntes jeg skulle ta en tur!!

Tar først denne timen og så får vi se hva hun sier...

Skal på ul nesten onsdag, aner ikke hvor langt jeg er på vei siden syklusene mine er ganske uregelmessige...
Blir ul annenhver uke frem til uke 14 om spiren holder seg der inne pga en del sa/ma tidligere...

Får tidlig ul i uke 7, tenker jeg, pga " høyrisiko svangerskap". Så blir d rikshospitalet i uke 11 og 16/17, for så mnd. ul resten av svangerskapet.

Var på tidlig UL med snuppa, da fordi det var usikkerhet rundt hvor langt jeg var på vei! Kunne virkelig tenkt meg det denne gangen også, men aner ikke muligheten rundt det å få det! Må vel helst være en grunn for å bli henvist til tidlig UL!?
Skal gå til kontroll hos jordmor på sykehuset...vi som er ansatt der får tilbud om å gå til kontroller der, i stedet for hos kommunejordmoren! Så krysser fingrene for at det kanskje kan bli muligheter for noen ekstra UL underveis, som en bonus :P

Back
Topp