Tidlig UL

LadyInDesguise

Forelsket i forumet
Har dere vært på tidlig UL? Hvordan gikk det, i så fall? : )

Jeg har fått time pga så mange SA'er tidligere. Fått time 17.10, da er jeg 8+4 : ) Gru-gleder meg! Sist jeg var på tidlig UL, så vi fostersekken uten noe fosteranlegg.... Så håper virkelig å se et bankende, nydelig hjerte der inne : )
Jeg er i alle fall forferdelig dårlig om dagen! Kvalm døgnet rundt! Var aldri slik med sønnen min, så blir spennende å se om vi kan telle flere enn ett foster! Har en merkelig følelse om det..... ; )

Har ikke vært dette svangerskapet, men i forrige var jeg i uke 8+6 og da fikk jeg se omriss av hode, kropp og noen knopper som skulle bli armer og bein. Og så et lite hjerte som banket da <3 var innvendig ul og det gikk kjempefint ;)>

jeg var på en tidlig ul på fredag. trodde jeg var 7 uker på vei men legen kunne ikke se noe hjerte enda så skal tilbake på onsdag for og se :) jeg brukte aleris på strømmen og var kjempe fornøyd :)

Jeg skal, men blir ikke henvist av lege før i uke 11. Var i uke 11 ca med forrige også siden jeg ikke tester positivt før nesten 8 uker etter første dag i siste mens og sist var jeg da bare 4 uker på vei - så er usikker denne gangen og, men testa med uke indikator og fikk opp 3+ for 2 uker siden

Var i uke 7 forrige gang, så i alle fall et bankende hjerte emoticon
Denne gangen har jeg fått legen til å ordne med "vanlig" tidlig-UL, så skal i uke 13. Litt glad for det, siden det er forbi den gylne grensa og en kan se litt mer.

Hei, jeg var i dag og er bare  6 + 0 uker. Fikk time for jeg mista sist, og at det kunne trygge litt å få se at alt var ok. Men var litt fortidelig til å se noe bankene hjerte hos meg i dag. Var forberedt på det, men siden gyn sko på ferie i morgen så var det i dag eller vente 4 uker.
Hehe så nå må jeg vente 4 uker til han kommer tilbake allikevell :)
Men han så fostersekken eller hva det kalles, og sa at alt er nok ok, men at jeg ikke er så langt på vei til at vi kan se noe mer. Men såg bare EN fosterpose/ eggsekk, så det vil vel si at det ikke er tvillinger vil jeg tro :) 
Så gleder meg til neste ul om 4 uker :)

Back
Topp