Tidlig ul

Blossom83

Elsker forumet
MAI 2013
Noen som har planer om å ta det? Begge gangene jeg har vært gravid har jeg hatt tidlig ul. Første gangen pga liten blødning og andre gangen fordi jeg var usikker på termin og av nysgjerrighet selvfølgelig. Denne gangen tenker jeg (hvis alt går bra da) å ta det etter uke 10 slik at jeg får sett litt mer enn hjertet (har tatt i uke 6 de andre gangene).

ja vi skal på tidlig UL :) var i uke 9 sist, skal til syden i september og bestiller time når vi kommer hjem igjen :) da er jeg 8 uker men tenker og bestille til uke 9 eller 10 :) jeg er en av de mange som er dødens redd for å miste, og ved en tidlig UL slapper jeg mer av og klarer å tenke positivt så det er kun for min egen del at jeg gjør det :)

Tror ikke det blir noe hr. De er i hvertfall veldig strnge på sånt her, så må i tilfelle ta privat, og det er svindyrt. :(

Men får se om jeg er gravid først da. hehe

Nå rjeg er så heldig at det klaffer for meg en dag, så kommer jeg nok til å ta tidlig UL mellom uke 8-12... Er så herlig å se et lite hjerte slå emoticon

Jeg kommer også til å dra på tidlig UL. Gleder meg :)

Ja, jeg kommer til å dra på tidlig ul, det har liksom blitt en tradisjon det, hehe. Jeg har tidligere tatt ul i uke 12 og 13, og kommer til å ta ul rundt denne tiden igjen!
Jeg var på tidlig ul i fjor, betalte da 500 kr, synes det var verdt pengene :) Jeg testet tidligere enn forventet og, så ska bli spennende å se når terminen blir, kanskje den er tidligere, er litt usikker, men går foreløpig ut i fra 1. mai

Jaa, jeg skal ta i uke 11 :-D
Er bare 4 uker på vei enda da, så leeeenge til enda :( MEN gjett om jeg gleder meg! bare spiren holder seg fast så :)

Tok tidlig UL i egen regi på nr 1. På nr 2 fikk jeg tidlig UL flere ganger pga historikk, og om vi er så heldige å få spire nr 3 så får vi tidlig UL oppfølging der også.

Back
Topp