tidlig ul?

Miramarmora

Forelsket i forumet
Jeg lurer på å bestille meg tidlig ul time privat..  Men når ska jeg bestille til? Er 4+2 i dag.   Er d mellom 7 og 8 som er d ideelle???

Jeg må si jeg anbefaler uke 9, om du vil se noe mer enn hjerteslag og en bønne.
Jeg dro på lørdag nå og fikk se noe som faktisk lignet på en baby, en liten kropp med hode og små stumper til hender og føtter :-DD

jeg skal idag og er 13 uker
legen min anbefalte og gjøre det rundt uke 11 - 13 for da fikk man se en baby og ikke bare noe som lignet

Mellom uke 11-13 ble jeg og anbefalt :)
Var i uke 12 selv,og vi så tydelig en liten bebiss som svømte rundt inni der!
Og er i disse ukene de kan utelukke Downs Syndrom,om det skulle være ett tema.

Jeg ble anbefalt i uke 10-13 :-)

Hei =) jeg var på ul da jeg var 10 + 4. det var utrolig gøy å jeg fikk en virkelighets følelse =) 
Jeg ble anbefalt å ikke ha så mange ul, men tenker som så at en ekstra ul er kanskje ikke så dumt =) 
På min ul kunne du klart se formene til babyen og jeg så at lille nurket klappet med beina =) 

Lykke til  =)

Takk for svar   Nå ska jeg på ul allerede om 1 uke.. Er da 5+4 ca.  For å bekrefte at det ligger i livmoren.... Så MÅ jeg jo bare ha en ul rundt uke 8-10 da tror eg. Bare d å få se hjerte lyden er jo gullverdt...

Så Gøy da =) Hjertelyden er kjempe fasinerende å høre =) men jeg vil jo anbefale deg til å vente til rundt uke 12 -13 etter denne ul. da ser du jo en kjempe stor utvikling =)

mailo skrev:
Så Gøy da =) Hjertelyden er kjempe fasinerende å høre =) men jeg vil jo anbefale deg til å vente til rundt uke 12 -13 etter denne ul. da ser du jo en kjempe stor utvikling =)

Ja, har skjønt at man ser mye mer rundt uke 12    men eg er sånn at eg må bare ha bekreftelse.. Sånn at d å se babyen klarer eg å vente md til ordinær ul   

Ja jeg skal ikke si noe =) det er du som velger hva du vil gjøre i ditt svangerskap =) 
Jeg sier bare Gled deg  :D

Hehe... takk for d du og det gjør jeg........

Tips;) kjøp deg egen dople:D det gjore jeg.. var på tidlig ul i uke 13, å nå var jeg på ordinær som var en fiasko uten like.. så må på enda en om 4 uker...!! men sånn er det.. Dopla er gull verd:D da kan du høre hjertelyd hver dag (etter uke 9) om du vill:D Veldig betryggend;)

Auroramu skrev:
Tips;) kjøp deg egen dople:D det gjore jeg.. var på tidlig ul i uke 13, å nå var jeg på ordinær som var en fiasko uten like.. så må på enda en om 4 uker...!! men sånn er det.. Dopla er gull verd:D da kan du høre hjertelyd hver dag (etter uke 9) om du vill:D Veldig betryggend;)

Uff, leste d andre innlegget ditt, ska ikke gå an med sånn behandling
Men ja, hadde sånn doppler første gang jeg var gravid. Men klarte meg uten sist.. Så får se hva det blir til denne gangen

Ja nei jeg er helt sjokkert:(

Jeg har ialefall hatt god hjelp med doplen, bruker den ikke hver dag, men avogtil når jeg har en dårlig dag. Etter ul har jeg brukt den nesten hver dag! Vært bekymret og da er det betryggen og kan høre hjerte banke;)<3
Lykke til på ul din, åsså må du fortelle hvordan det gikk;) Spent på dine vegner;)

Takk takk   Nå blir d ikke ul før 25. mai. Jeg valgte å avlyse den på fredag, for hadde nok uanset blitt litt stressa over at hjertet kanskje ikke slår osv..  Det er jo likevel ikke lenge til. Bare håper ukene flyyyyr avgårde... Helst fram til sommerferien, så kan tiden roe seg krafti ned etter det

Vi var på det mandag forrige uke. Der oppdaget de at nakkefolden var litt tykk så onsdag samme uke var vi inne og tok morkakeprøve...... Så nå venter venter og venter vi på svar!!!!! Hilsen Monica

jeg hadde tidlig ul i uke 5 for å få bekreftet fosteranlegg og i uke 9 for å se hjertet slå og at alle "hulrom" var fylt ut og organer på plass. Men nå valgte ikke jeg selv hvilken uke jeg ville ha ul i da jeg fikk henvisning fra legen, så det var gynekologen som satte opp ultralydene når han mente det var best. Er glad jeg fikk så tidlig for hadde ikke takla å vente til uke 12, da er jo den verste fryktfasen likevel over. 

Jeg skal på tidlig ultralyd i uke 10. Tenker at det er en fin tid. Gleder meg :) Er ca 5 uker til!

Et lite spørsmål : Når går dere til legen for første kontroll?

Back
Topp