Tidlig Ul

Miramarmora

Forelsket i forumet
Jeg lurer på å bestille meg tidlig ul time privat..  Men når ska jeg bestille til? Er 4+2 i dag.   Er d mellom 7 og 8 som er d ideelle???

Er for min egen del. Å vite at d faktisk er noe der, og liv der.... Skal på 1. svangerskapskontroll i uke 12. Men klarer ikke helt slå meg til ro med å vente så lenge......

Om du har et kompllikasjonsfritt svangerskap tror jeg at jeg ville ventet til etter uke 9, da ser man liksom litt mer. Selfølgelig stas å se et bankende hjerte uansett da om du velger tidligere.

Tenk at jo lenger du venter, jo mer er det å se =)
Forstår godt du vil vite det er noe der og at det lever.
Men skal si det at fra uke til uke blir det mer å mer å se og mer ting å sjekke om er ok =)
Og jo lenger du kommer jo mindre har du å bekymre deg for videre =)

Jeg ble anbefalt å vente nærmest mulig uke 12. Dette fordi de ser mer jo lengre du er på vei :) var i uke 11 og fikk en veldig god opplevelse.

Jeg ble anbefalt å vente nærmest mulig uke 12. Dette fordi de ser mer jo lengre du er på vei :) var i uke 11 og fikk en veldig god opplevelse.

Jeg ville venta til etter uke ni. Jeg tilhører ass.befruktning og ved oppnådd svangerskap, skal man komme til ul i uke 8, for å se om hjertet slår, men som de også sier, så er det etter uke ni man kan se om hjertet er sterkt. Etter uke ni så skal hjertet overta mye arbeid, og det er i denne tiden noen fostre dør, pga. hjertet ikke rekker å bli helt utviklet. Dette er noe jeg har blitt fortalt fra fertilitetsklinikken. 

innil skrev:

sign 

Lady MaMa skrev:

innil skrev:

sign 

Sign

Jeg var på tidlig ul når jeg var 6+5 (så ikke så lenge siden nei)
Vi fikk se et bankende hjerte og det var vel stort sett det. Og plommesekken da.
Det var en utrolig lettelse å se at hjertet slo, har vært forferdelig engstelig så er veldig glad for at jeg dro ganske tidlig. Har roet meg en del.
Skal tilbake til ny ul når jeg er 9+5.
Så da regner jeg med å se en del mer.
Tror man nok bare må bestemme selv hva men vil "få ut av det".
For meg var jo kun målet å se at hjertet slo og at målene stemte.

Jeg hadde tidlig ul i uke 11... var en liten sprellende tass der og se på da... ville ikke dratt tidligere.. ikke stort å se da

Back
Topp