Tidlig ul!

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Jeg var på ul 5+4 med minstemann. Fikk da se et bankende hjerte,gyn trodde det akk hadde startet. Skal på ul den 12 april med lille'n men vet ikke om jeg klarer å vente til da? Ville dere bestil privat tidlig ul på fredag 5+4 eller ventet?

Ventet, det er kjipe 1000kr hvis det ikke er noe enda. Har vært der, så snakker av erfaring :-)

Jeg hadde ventet til etter 6 uker jeg :) 

Kjipe 1000,- om det er for tidlig :/

Vet jeg burde vente. Og det blir vel til det. Men man uroer seg ekstra og tenker så mye når man er sykmeldt. Er ca 7+3 når jeg skal på ul.

Gjør det magefølelsene din sier :)

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet.. Kjipt å betale 1000 kr for noe som kan gjøre deg mer bekymret. 

Lykke til! Det går nok fort til ul alikevel. 

PrøverPåNr3... skrev:
Vet jeg burde vente. Og det blir vel til det. Men man uroer seg ekstra og tenker så mye når man er sykmeldt. Er ca 7+3 når jeg skal på ul.

7+ 3 da er iallefall hjertet igang :)
jeg ville ha ventet. det er jo ikke normalt med UL før rundt uke 17-20! så du må ikke uroe deg!

veldig kjipt om det ikke skulle være noe bankende hjerte fordi du er for tidlig ute, da vil du bare bli enda mer urolig på om det vil begynne og vil kanskje ha enda en UL før den 12.april! og det er jo bare 2 uker til! tiden kommer til å gå fort ta det med ro, dette kommer til å gå helt fint :D

jeg gikk en hel uke å bare venta for var på ul i uke 5..og da var det ikke noe liv.. den uka ble lanngt til uke 6 hvor hjertet begynte. nå var ikke dette frivillige UL.. så når du har muligehten til å vente, ville jeg gjort det ;) din første var veldig tidlig ute da med hjertebank :) er ikke sikkert denne er like gira på å la hjerte begynne å slå før tida vettu ;)

Back
Topp