Tidlig UL

Quattro

Blir kjent med forumet
Mange som skal?

Vi har bestilt time og skal den 28 mars =)

Det er mest for vår egen del at vi skal, være helt sikre på at det er liv der!
Svigers kommer på besøk neste helg og hvis alt er bra på UL skal vi fortelle de
at det er en liten en til på vei :)

Da vil jeg være 6+2  og håper inderlig at vi får se ett bankende hjerte!

Har allerede vært på 1 stk, da i uke 4+0. Grunnen var da at jeg hadde testet positiv igjen, rett etter en SA og var usikker om det i det hele tatt var noe der. Å ny time imorgen. Håper også å få en gang til før uke 12 :)

har fått time 30.03 :) Er da 6 + 3. Grunnen til at vi skal på tidlig UL er for å finne ut om jeg er gravid utenfor livmoren. Har veldig sterk endometriose og da øker sjangsen for det. Håper alt er bra! For etter å ha fått beskjed av sykehuset at jeg ikke kunne bli gravid er jo dette allerede et lite mirakel :D 

jeg var 4+1 (egentlig bare kontroll, men så var jeg jo gravid) Fikk beskjed om å komme tilbake 8+1.. og så får vi se hva som skjer.. hvis ikke jeg får en til ul, kommer jeg til å bestille privat til ca uke 12:)

Vært på 3 UL-er allerede og skal igjen på mandag. Så blir det i alle fall en til, mulig to til før den ordinære.. og etter det tør jeg ikke tenke lenger, fikk diabetes sist, så får nok det igjen også.. Så blir vel en haug UL-er denne gangen også.. Men er jo kjekt å se da! :)

ja. Venter på innkallelse i posten. Har blitt henvist pga. blødning.Håper det er liv inni der. Om det er noen der skal vi ihvertfall en gang til for å se sannsynligheten for om barnet har down syndrom. Har ei datter med downs fra før så får ekstra oppfølging :)

Jeg fikk brev i posten i går, jeg har fått time 13 april. Da er jeg 9 uker på vei, så syns det var veldig lenge til.. Jeg skal på tidlig UL fordi jeg var gravid på utsiden av livmoren i november...

Jeg har fått time til tidlig UL 28.mars :) Da er jeg 7+5 uker :)
Jeg får pga tidligere Sa'er, så regner med det blir noen ganger til før ordinær UL. :)

Skal ha ul den 3. April, er da 8 uker på vei :)
Er pga prøverør...

Jeg har fått time til tidlig UL den 30. mars. Da er jeg 7+5 og håper jeg får se et bankende hjerte. Jeg har fått dette fordi jeg har PCOS og har tatt pergotime for å bli gravid. Grugleder meg til UL'en for jeg synes jeg har veldig lite symptomer...

Jeg skal på UL 12.april. Er da 9+4 ca. Vet ikke helt HVA som er grunnen, men kan være at det er 10 måneder siden sist fødsel, svangerskapsdiabetes sist, og at jeg har fått beskjed om at jeg ikke kan bli gravid grunnet PCOs og annet. Sjeleglad vi får i allefall! 

Så heldige dere er...jeg har hatt 3 SA tidligere å hadde håpet på UL nå allerede i uke 6(er 5 plus 3 nå)....men legen sier ingen vits før uke 18/19 (men han er en dust) og jordmor sier uke 8,for hun mener det er vanskelig å finn hjertelyd så tidlig....

Kan jeg forlange UL i uke 6 pga 3 SA?

Sist så var jeg også på tidlig UL og da så gynekologen at hjertet slo ganske tidlig.

Den gangen her så bare ringte jeg til legen og spurte om å få en henvisning til tidlig UL, fikk det uten problemer. Har ikke opplevd å ha SA, ikke som jeg har vært klar over ihvertfall. 

Har du mulighet til å ta privat? Jeg hadde nok forlangt og få tidlig UL altså!! 

mari30 skrev:
Så heldige dere er...jeg har hatt 3 SA tidligere å hadde håpet på UL nå allerede i uke 6(er 5 plus 3 nå)....men legen sier ingen vits før uke 18/19 (men han er en dust) og jordmor sier uke 8,for hun mener det er vanskelig å finn hjertelyd så tidlig....

Kan jeg forlange UL i uke 6 pga 3 SA?

Jeg venter også på svar om når det blir. Legen har sendt en henvisning, så det blir vel sikkert etter påske, tenker jeg :) Da er jeg 9 uker på vei.

Back
Topp