Tidlig UL?

Toneliza

Elsker forumet
Ja, det lurer jeg på :-)

Kom gjerne med en utfyllende begrunnelse hvis du vil :-)

i utgangspunktet har de to ultralydene jeg har vært og sett den lille på vært pga at jeg mistet i januar og det har vært en del tull i forbindelse med det... Men samtidig skal jeg ha god oppfølging etter det, med ny ul om en uke, og enda en to uker etter der igjen, dvs uke 10 og 12... 
Det er mest for nysgjerrighet, iom at jeg føler meg forholdsvis trygg akkurat nå siden den lille var frisk og fin 8+1... 

Skal bli godt å se den lille igjen, jeg har vært skikkelig syk denne uka, så vet ikke hva om noe det har å si for den lille.. Håper og tror alt er bra med den selv om jeg har hatt det fælt... 

Har ingen aborter bak meg, men har hatt en operasjon på livmorhalsen, så derfor ville de følge litt ekstra med. Jeg er bare glad til :0)

Pga nysgjerrighet:)

Jeg holdt på å miste livet da jenta mi kom til verden og har sjans for at det skjer igjen. Derfor nøye oppfølging hele veien. 

Pga bekrymring.. men det er jo på en måte bekymring jeg har skapt selv.

Første gang jeg ble gravid hadde jeg en sa og andre gangen ble jeg så redd ved positiv test at jeg klarte ikke være glad så hadde tidlig ul både privat og sykehuset da legen ville jeg skulle ta en.

Denne gangen tok jeg det også da jeg følte at jeg i uke 8 trengte en bekreftelse på at det levde, og etter å ha ligget mega dårlig og innlagt på sykehus følte jeg ingen glede eller graviditet, følte meg bare syk og havnet inn i en boble hvor jeg var sikker på at nå hadde jeg hatt en MA og nå var den død.. var derfor på ul om torsdagen og fikk se en sprell levende og frisk baby og alt var bra.. endelig følte jeg gleden kom og nå senkes skuldrene.. først nå som formen er oppadgående og jeg har sett den lille som nå så ut som en bitteliten baby at jeg faktisk føler meg gravid :)

Stemte pga nyskjerrighet. Men legen min tar UL hver gang uansett siden hun har et apparat.. Men om hun ikke hadde hatt UL apparatet hadde jeg bestillt UL time for nyskjerrighetens skyld:-)

Svarte pga nysgjerrighet men et også litt bekymra. Har lite symptomer og vil se at alt er ok. Ikke bestilt time enda da så kan jo hende jeg ombestemmer meg etter å ha snakka med legen:)

Jeg skal prøve å vente til den ordinære. Håper å få høre hjerte slå før det da.

Back
Topp