Tidlig UL

Hobbit

Elsker forumet
Er det skadelig på noen som helst måte ? regner jo med det er innvendig UL de bruker siden det er så tidlig enda. Jeg skal til lege og UL 12 mars er da 7 + 1

Ikke skadelig i hele tatt, tatt fler innvnedig Ul, og utenpå. Tok nå i uke 8 for de skulle se om hjetert slo. skal ogsåi uke 12!

Tok "tidlig" UL sist også men det var i uke 14 så en del seinere .Da var det pga blødninger etter GU . Er redd at jeg skal begynde å blø pga UL men han er jo utdanna til dette legen så han vet vell forhåpenligvis hav han styrer med :)

dere som har tatt tidlig UL jeg skal jo i neste uke å er da 9 uker på vei, tar de innvendig eller utvendig UL da?

I uke 9 er det innvendig! :) Gjør ikke vondt. :)

kysser fingrene for at det blir utvendig ;) synes det er ubehagelig i begynnelsen å kle av seg osv for legene :P
men blir vant med det lenger ut i svangerskapet ;)
hadde svangerskapsforgiftning forje gang så har blitt undersøkt en del ;)

Jeg har tatt ul innvendig 2 ganger allerede, og jeg synes ikke det er ubehagelig..For de tar ul-staven akkurat innenfor (om jeg kan si det slik).
Når de tar ul så kikker de heller ikke på skrittet ditt, de ser på skjermen eller ser på deg når de snakker. :)

I kone men blir litt spesielt når det er tanken til sambo som skal utføre undersøkelsen :p men går sikkert helt fint ;)

Om det er skadelig eller ikke er vel under debatt, et blir vel stråling, men om det er værre enn å stå nær en stolpe, eller å snakke i telefonen vet jeg ikke :)
Jeg velger å ikke bekymre meg for akkurat det 

Back
Topp