Tidlig UL?

cam85

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg er ny her og venter vårt 3.barn :) Terminen er 17.Oktober, så har jo nesten akkurat testet positivt. Det jeg tenker denne gangen er at jeg har så lyst til å dra på tidlig UL, bare for å se at det er noen der :) Er det noen fler som skal på tidlig UL bare for nysgjerringhetens skyld og evt når tenker dere å dra??

Jeg skal ha, og hadde meg sønnen min også:) Denne gangen får jeg det av sykehuset pga to saer.

JEg har veldig lyst på tidlig UL, men når passer det best? uke 8, uke 12? hmm.. koster jo rundt 1000 kr, om jeg ikke får gjennom sykehuset da, men da må man vel ha en god grunn tenker jeg..
Hva om jeg sier jeg mistenker at det er tvillinger? ;)

Jeg tenkte ta sånn ca rundt 7-8 uker evt. Ja, det koster litt, men det er helt klart verdt det, hvertfall når man er så nysgjerring.. Tenkte ta det som første kontroll egentlig, og så til legen rundt uke 12 kanskje... Men hva man må ha til grunn for å bli videresendt av lege vet jeg ikke...

skal på tidlig ul eg og :) var med første mann på 3 ul så d gjør jeg nok denne gangen og :) går nok mellom uke 10-12 en gang :) kjekt å fortelle det til andre med et ul bilde syns jeg :)

Skal snakke med jordmor om hun kan sende meg på tidlig ul :D Bor i ei lita bygd med bare ei jordmor og ei lita føde avd. så er stor sjanse for at jeg får det igjennom fødeavdelinga :D Så da blir det gratis også.. :D Hun sendte meg sist i uke 12, denne gangen skal jeg prøve litt tidligere:)

Line84 skrev:
Jeg skal når jeg er 7+5, får dette pga at det er ivf barn:o)

Jeg er også 7+5 den dagen, og får tidlig UL pga IVF 

skal til lege på torsdag og skal be henne om å henvise meg på sykehuset for UL.

jeg skal ha i ca uke 8.. slutten av neste uke.

Nei,altfor lang vei å kjøre

Vi skal på ultralyd 17 februar... :) Litt over en uke til! 
Mens storesøster skal på karneval i barnehagen hehe det blir en fin dag!

Skal på ul siden vi akkurat mistet en spire, og vet ikke helt hvor langt på vei jeg er! Mellom 4 og 5 uker et sted

Jeg spør her også jeg.... er det heeeelt ufarlig å ta innvendig UL? Hvor langt inn går de?

Back
Topp