Tidlig UL

Muffin

Forelsket i forumet
Jeg og mannen min har vært på UL nr 2 i dag. (får tett oppfølging pga tidligere SA og MA) Er i uke 9 nå og var kjempenervøs spesielt siden det opprinnelig var tvillinger men en klarte seg ikke, men alt gikk fint. Lille spire hadde vokst mye siden sist (uke 6) og hjertet slo sterkt. Fikk høre hjertelyden denne gangen også.  Gynekologen tok seg god tid til å undersøke og måle, og han er veldig fornøyd og ganske sikker på at dette går bra.

Vi er kjempelettet og begynner å gå opp for oss at vi endelig har fått en liten fighter som har bestemt seg for å bli <3

Nå skal jeg *bare* prøve å slappe av og kose meg med rugingen frem til neste UL, i uke 12.

Så koselig

Tenk å få høre hjertet og vite at alt er bra med den lille. Gleder meg til det er min tur

Så koselig! :-) 

Så bra at det ser bra ut til nå!
jeg skal få min 1. UL i morgen, også pga SA og MA, og håper alt står
bra til, og skal spørre om noen UL til, og håper at alt ser bra ut da og......

Så godt å høre. :-) Veldig glad på dine vegne.
Kjenner jeg er spent på om det er liv laga i magen min også. Skal på 1. kontroll i neste uke, og har veldig lyst til å få legen til å ta UL på meg. Jeg har også hatt to SA så håper hun tar ønsket mitt alvorlig.

SÅ bra!! Må være ekstra deilig når du har vært i gjennom litt før!! Masse lykke til videre :)

Gratulerer! Så godt å vite at odsen er på deres side :-D
God ruging! Ü

Back
Topp