Tidlig -ul :)

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Fikk time i posten i dag..:)) To uker og 1 dag til da er jeg akkurat 8 uker..;)

Så spennende!:) Vi skal om tre uker,da er jeg nesten 9 uker på vei!:)

Ja blir spennende det, men litt skummelt også siden det var dødt forrige gang jeg var på ul.. Håper det ikke blir tilfelle nå  :))

Frk.MammaMor skrev:
Ja blir spennende det, men litt skummelt også siden det var dødt forrige gang jeg var på ul.. Håper det ikke blir tilfelle nå  :))

Huff!1 Hvor langt var du på vei da? Hadde hjertet slått i det hele tatt?
Jeg var på ul første gang jeg var gravid (før datteren min), og var der i min uke 13, men det var dødt siden uke 8...

Vet ikke om hjertet hadde slått... Var i uke 12, men embroyet hadde vært dødt noen uker da.. antaglig fra uke 7..Jeg fikk blødninger derfor fikk jeg komme til ul og de fant da ut at det var dødt..
Kjedelig å gå så lenge med noe dødt i magen..! Får du UL nå eller må du betale selv?

Jeg var på ul i uke 9, fikk se et hjerte som slo og beskjed om at alt var bar, mistet i uke 13! gravid igjen nå:)))) litt usikker om jeg ønsker ultralyd før uke 12, mene har ikke bestemt meg enda! odsen for at man ser et bankende hjerte og at det går gale er vist veldig liten!:)

Jeg skal til fastlegen (første svangerskapskontroll) neste fredag, så da får jeg nok henvisning til KK (pga habituell abort) oppfølging i svangerskapet

Håper det går fort da..;) Kjedelig og gå å vente.. Fornøyd jeg med at jeg ikke måtte vente lenger jeg.. var hos legen på mandag og han sendte henvisning da og jeg fikk brevet i dag..:))

Back
Topp