vannmann 87
Glad i forumet
var på ul i går for å finne ut hvor langt jeg var på vei. ville og vite at alt stod bra til med den lille. siden vi hadde en bilulykke på lørdag. (veiene var fine fram til vi kom til et punkt. der var det ikke brydd seg om å salte. frøs på dagen i forveien, men null salte bil ute. pluss det hadde regnet rett før vi kjørte så veiene var våte og det gikk ikke an å se at det var glatt. sklei rett inn i autovernet og fikk smadret hele fronten på bilen. den er totalt vraket. reiste på legevakten med ungene og heldigvis var det null person skader.)
vel da jeg kom sa jeg at vi hadde vært utsatt for ulykken. og de ville da se at alt var i orden i tillegg. hjertet slo og alt så helt fint ut. aktiv liten krabat som lagde masse bevegelser. og er nå 9 uker på vei, trodde ikke jeg var mer enn ca 6-7 uker. så fikk noen gratis uker :) har nå termin den 9 september [;)][;)] så nå ser ting mer positivt ut. får og ny bil i dag så da blir disse dagene mye bedre og lettere.
ønkser alle sammen en nydelig torsdag [;)]
vel da jeg kom sa jeg at vi hadde vært utsatt for ulykken. og de ville da se at alt var i orden i tillegg. hjertet slo og alt så helt fint ut. aktiv liten krabat som lagde masse bevegelser. og er nå 9 uker på vei, trodde ikke jeg var mer enn ca 6-7 uker. så fikk noen gratis uker :) har nå termin den 9 september [;)][;)] så nå ser ting mer positivt ut. får og ny bil i dag så da blir disse dagene mye bedre og lettere.
ønkser alle sammen en nydelig torsdag [;)]