Alenemamma2288
Forelsket i forumet
Ville dere tatt abort om dere så at barnet var syk?
Synspunkter?
Tenker altså på dette som går på nyhetene med tidlig UL
Synspunkter?
Tenker altså på dette som går på nyhetene med tidlig UL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: JeanetteR
Jeg prøver å tenke sånn at den dagen jeg har blitt mamma til et barn som er annerledes enn andre, og dermed helt spesielt, da hadde jeg aldri ville vært det foruten! Så nei!
ORIGINAL: SookieStackhouse
Jeg er for tidlig ultralyd for å finne avvik på foster som ikke er forenelig med liv, og for å finne "missed abortion" der fosteret dør i magen uten at den gravide merker det og ikke finner det ut før i uke 18 på ordinær ultralyd.
ORIGINAL: fru_vann123
ORIGINAL: SookieStackhouse
Jeg er for tidlig ultralyd for å finne avvik på foster som ikke er forenelig med liv, og for å finne "missed abortion" der fosteret dør i magen uten at den gravide merker det og ikke finner det ut før i uke 18 på ordinær ultralyd.
Dette er jeg enig i. Ellers mener jeg at man ikke skal ta abort. Som Bambien forteller så fikk hun beskjed om at hun kanskje ville få et skadet barn - leger kan ta feil og jeg synes det er veldig trist hvis man kommer dit hen at det selekteres på hvem som er "verdig" og ikke å bli født. Jeg er også veldig enig med deg, Jeanette. Og husk at vi blir så sterke som vi må bli. Jeg tipper at du Jeanette, hvis du hadde fått vite på forhånd hva du måtte gjennom for å få Mathea, så hadde det nok vært lett å tenke at det klarer jeg aldri - men du har jo faktisk utrettet mirakler gang på gang for jenta di! Og tyttebæra og ibsensripsbusker og dere andre som har hatt veldig tøffe opplevelser i svangerskap/fødsel - dere har også utrettet mirakler og klart dere gjennom fryktelig vanskelige situasjoner - man klarer det man MÅ klare! Så nei, jeg hadde ikke tatt abort da.