Tidlig UL

mortilto

Forelsket i forumet
Hva skal til for å få tidlig ul?

Jeg mistet sist jeg var gravid. Var 12+1 da jeg oppdaget at jeg hadde hatt en MA. Spiren hadde vert død i 2 uker. Jeg er livredd for å oppleve dette en gang til. Men siden jeg har hatt bare 1 ma kvalifiserer jeg vel ikke til tidlig ul?

Hvordan har dere som får tidlig ul ordnet dette? Har dere bare ringt legen, eller har dere bestillt time?

Håper noen kan svare meg:)

Samme situasjon som meg det. Jeg var hos fastlegen min i dag, og fortalte henne situasjonen. Men tidligste hun kunne få meg inn var i uke 12......så vet ikke hvorfor det ikke gikk ann å gå før...
Men lurer på om jeg skal kontakte privat klinikk for å få gjort det før.

men det er vel offentlig? ei venninne av meg fikk bare en hennvisning med seg av fastlegen og tok med den på en privat klinikk, da fikk hun det litt billigere og time innen 2 uker [:)]
selv får jeg noen ekstra pga jeg har mistet noen ganger og var midt i utredning for det.

Jeg hadde kontaktet noen private, du betaler jo litt, men samtidig får du mye for pengene, og du kan føle deg litt lettere...skal gjøre det samme selv har jeg bestemt.

Jeg skulle gjerne gjort det privat, men er ingen som driver med det i nærheten.

Derfor jeg hadde et lite håp om å få gjort det på sykehuset...

Jeg har fått UL i uke 8. Ringte der jeg var sist og spurte om å få. Hun sa jeg bare skulle ta med henvisning fra legen så hun satte opp samme dag som jeg skal ha første svangerskapskontroll. Betalte ingenting der sist.

Jeg får via legen på sykehuset, rundt uke 8/9. Har mista 2 ganger i år, så derfor får jeg. Fikk henvisning før forrige SA også. Så min lege var veldig real på det [:)]

Håper du får tidlig UL på sykehuset [:)]

jeg hadde en MA i januar, og når jeg var hos legen nå så fikk jeg en henvisning til tidlig UL.. Fått innkallelse til Ahus om nøyaktig 2 uker idag, da er jeg 7+2..

Spør legen om en henvendelse, så er det opp til sykehuset om de vil ta deg inn eller ikke!

Iflg brevet fra Ahus har jeg krav på undersøkelse innen 8.7.10, og fikk den 24.06.10[:)]

Back
Topp