tidlig UL

prepreg

Blir kjent med forumet
hei, jeg har veldig lyst å dra på tidlig UL.

Hvordan får man det til?[8|]

skal til legen i morgen å snakke om sykemelding, men har ikke første SV. kontroll om 3 uker. alså i uke 10.

kan jeg spørre han i morgen, hva sier man?

er helt blank her[:-]

Du kan bare spørre rett ut, Ellers så kan du bestille time hos priv klinikk, Det koster jo litt. Men dem kan ta deg inn når som helst [:D]

Du kan jo bare si at du ønsker en henvisning til tidlig UL sånn at du kan se hjertet og at det faktisk ER noe der inne[:)]

Ser du har hatt SA også, så da kan du jo si du er litt bekymret pga det også.
Du får helt sikkert![:)]

ok, takk folkens.
får se hvordan det går:)

Bare slenger med en LYKKE TIL!!! [:D][:D][:D]

Håper det ordner seg hos legen morgen og at du får henvisning:) Du kan jo si at du er bekymret pga en SA og at du har lite symptomer så du ønsker å få bekreftet at alt ser bra ut:) Jeg var hos legen med sønnen min sist uke og jeg har heller ikke vært på svangerskapskontroll. Men hun henviste meg til tidlig ultralyd:) Men legen min er veldig grei igjen så hun spurte ikke hvorfor jeg ønska det:) Satser på at du også har en veldig grei lege:)

Jeg fikk henvisning til UL siden jeg hadde hatt SA. Håper det ordner seg! [:)]

fikk ikke noe henvisning, men han tok mange blodprøver av meg, han syntes jes så bleik ut. + at jeg er 80% sykemeldt

jeg ringte og bestilte time idag, fikk på dagen. men da er det privat da. betaler 750 kr. i oslo var jeg to ganger og betalte 1100,- gangen + at jeg var på 3d ul i tillegg... LITT ivrig.

Back
Topp