Tidlig UL uke 8 vs uke 9

Hellepelle

Bli kjent med forumet
Hei!

Jeg har bestilt time til privat ul om 8 dager, altså uke 9+3, men synes det er veldig vanskelig å vente og har funnet en alternativ time kommende uke 8+5.
Er det noen med erfaringer ift ul i uke 8 vs uke 9? Hva ville dere gjort?
 
Hei!

Jeg har bestilt time til privat ul om 8 dager, altså uke 9+3, men synes det er veldig vanskelig å vente og har funnet en alternativ time kommende uke 8+5.
Er det noen med erfaringer ift ul i uke 8 vs uke 9? Hva ville dere gjort?
Var på UL 8+3. Levende foster men dårlig kvalitet på bilder. Ville ventet til uke 9 da fosteret er mer utviklet, større og beveger seg.
 
Vil ikke tro at det er så stor forskjell på de få dagene der. Jeg har vært på ul både i uke 8 og 9. I uke 9 hadde den begynt å bevege seg bittelitt.
 
Jeg tenker at UL så tidlig (i alle fall for min del) "kun" er for å bekrefte liv og roe egne nerver, man ser ikke så mye uansett. Så om du er utålmodig hadde jeg tatt den timen i uke 8!
 
Vil ikke tro at det er så stor forskjell på de få dagene der. Jeg har vært på ul både i uke 8 og 9. I uke 9 hadde den begynt å bevege seg bittelitt.
Takk for svar, tidlig er det jo uansett, men vanskelig å være rasjonell, og de få dagene ekstra å vente føles plutselig fullstendig uoverkommelig ut :-)
 
Back
Topp