Tidlig UL -redd

mamma2be89

Betatt av forumet
Skal på tidlig UL på tirsdag. Jeg gleder meg veldigt, men er så utrolig redd for at hun ikke skal finne noe foster/hjerte som slår :-/ har lest meg redd på forskjellige forum. Leser om alle som det går galt med, men føler det er litt mye fokus på det som går galt :-( håper så inderlig de finner ett flott lite hjerte som slår :-) takker for ord som kan roe meg ned :-P

Termin 1 Februar 2014 <3

Jeg skal på onsdag og føler det likedann som deg, men jeg opplevde jo tom fostersekk og sa forrige gang. Men vi har jo oddsen med oss begge to, det er jo vanligst at alt står bra til :) kroppen vil jo lage baby!

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Vi får bare håpe på det beste begge to å krysse fingrene :-) jeg har så lyst på dette lille nurket inni magen :-)

Termin 1 Februar 2014 <3

Veldig redd selv. Skal på ul 9.juli å redd

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Skal nå på MANDAG (hyl). Har et år med 3 SA/MA bak meg, og alle er oppdaget på tidlig UL. Er kjemperedd og full av angst. Hcg prøve 13.06 som viste 40.000 når jeg trodde jeg var 4 uker på vei hjalp ikke. Da har jeg kanskje begynt for sent på hormoner da:( Forventer det verste, men har et lite håp om det beste... Det må jo gå bra snart!!

Dette SKAL gå bra for oss alle sammen! <3

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Dette kommer nok til å gå helt fint:) ikke bekymre deg!:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Back
Topp