tidlig ul pga blod

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Dere som har blødd litt, og fått UL, har dere fått det via legen eller bestilt privat?
Kom litt blod i natt så skulle gjerne fått sett om alt er bra. Er redd for å ikke bli henvist av legen så vurderer å ringe privat klinikk.....
 
Jeg fikk av legen. Jeg så kanskje redd ut? Fikk blodprøver for å måle hcg også.
 
Var på UL i dag pga blødninga ikke ga seg. Blødde fra torsdag te ja i dag da.. Men mer brunt i dag...

Fant alt helt normalt, ble satt tebake fra 7+3 til 6+4, men hadde vokst helt normalt og hjertet slo :)
Blir også fulgt opp litt ekstra :)
 
Var på UL i dag pga blødninga ikke ga seg. Blødde fra torsdag te ja i dag da.. Men mer brunt i dag...

Fant alt helt normalt, ble satt tebake fra 7+3 til 6+4, men hadde vokst helt normalt og hjertet slo :)
Blir også fulgt opp litt ekstra :)
Var privat :)
 
Bestilte hos volvat, time imorgen formiddag. Da er jeg sikret at sambo får være med også, siden han jobber kveld. Orker ikke dra alene.
Har sluttet å blø, var ikke store mengder, som siste dag i mensen ca, men nok til å bli bekymret. Har vært endel stikninger på høyre side av magen i går og idag, ville bare tatt det som vanlig voksesmerte om jeg ikke hadde blødd, men vil ikke ta noen sjanser.

Husker jeg blødde litt sist gang også men husker ikke hvor mye, men vet jeg ringte og fikk bare beskjed om at de ikke kunne gjøre noe så tidlig, så sikkert det som gjør at jeg ikke ville ringe legen...
 
Var på UL i dag pga blødninga ikke ga seg. Blødde fra torsdag te ja i dag da.. Men mer brunt i dag...

Fant alt helt normalt, ble satt tebake fra 7+3 til 6+4, men hadde vokst helt normalt og hjertet slo :)
Blir også fulgt opp litt ekstra :)

Så godt at du blir fulgt opp ekstra og at alt sto bra til ❤️
 
Back
Topp