Tidlig ul på Volvat->

Noen som vet pris der? Prøver å søke på nettet, men finner det ikke! Mener jeg betalte 7-800 sist, men det var i 2010 :)

Så tenkte jeg og bestille time til torsdag den 19/11 og da er jeg ca 6uker på vei.Ser de noe da? Lurer veldig på om de kan se hjertet da! :)

Tror det koster 14-1500 kr.

Ingen garanti for at en ser noe hjerteslag, men gode muligheter for det i uke 6. Om en vil være helt sikker, ville jeg ventet til uke 7:)
Det er såpass mye nå ja.
Får ri he ned å høre.
Vi skal til Gøteborg den helga 20. NOV så vil egentlig bare vite at spira er på riktig plass og at det ser bra ut. Veldig spent på hcg stigningen jeg og, så siden dama i skranken hos legen avviste meg når jeg ringte på mandag(bga lavt stoffskifte) så skal jeg på helsestasjonen i morra med 4-åringen min, så da skal jeg prøve å få snakket med noen der:)

Det er såpass mye nå ja.
Får ri he ned å høre.
Vi skal til Gøteborg den helga 20. NOV så vil egentlig bare vite at spira er på riktig plass og at det ser bra ut. Veldig spent på hcg stigningen jeg og, så siden dama i skranken hos legen avviste meg når jeg ringte på mandag(bga lavt stoffskifte) så skal jeg på helsestasjonen i morra med 4-åringen min, så da skal jeg prøve å få snakket med noen der:)

Er en del ja! Blir spennende å de på HCG stigningen da!

De damene i skrankene er ikke alltid så hjelpsomme! Jobben deres er vel å hjelpe... Det virker ikke sånn!

Du kan ikke bytte lege da?

Tror det koster 14-1500 kr.

Ingen garanti for at en ser noe hjerteslag, men gode muligheter for det i uke 6. Om en vil være helt sikker, ville jeg ventet til uke 7:-)
Takk for svar :) Vet du når man pleier å få oppsatt ultralyd gjennom fastlege/ultralyd? Er litt utålmodig, vil gjerne se frøet :)

Takk for svar :) Vet du når man pleier å få oppsatt ultralyd gjennom fastlege/ultralyd? Er litt utålmodig, vil gjerne se frøet :)

Nå er det jo ca 100 år siden jeg var gravid sist. Men er det ikke i uke 18?
Med andre ord veeeeldig lenge til...

Noen fastleger har jo ultralyd på kontoret, men tror ikke det er mange av de:-/

Er en del ja! Blir spennende å de på HCG stigningen da!

De damene i skrankene er ikke alltid så hjelpsomme! Jobben deres er vel å hjelpe... Det virker ikke sånn!

Du kan ikke bytte lege da?
Skulle så gjerne bytta lege, MRN hun er spesialist på indremedisin, gynekolog og alt, og hun er veldig flink.Med barn og. Så går nesten hele familien min der. Ho i skranken har fått gjennomgå før 2ganger fra meg, da har jeg sagt i fra til legen og legen tatt tak i ting.:)

Så håper å få noe hjelp fra helsestasjonen i morgen om hva jeg bør gjøre;)

Hvor bor du ? På ultralydportalen i Trondheim bet jeg 1000,- akkurat og det var nå i sommer.

Ord UL er i uke 17. Jeg får tidlig UL på sykehuset pga SA i Juli. Men det blir ikke før uke 12 siden de vil være helt sikre så jeg slipper og gå igjennom den påkjenningen ifra i sommer engang til. Kjenner den sitter, nesten alt er en bekymring. Skulle ønske det ble mer glede, blir vell etter jeg har passert uke 12 <3

Man kan bli kalt inn til ordinærultralyd alt mellom uke 16 og 20, som vil si i fjerde svangerskapsmåned.

Jeg var hos gynekolog for en uke siden og tok ul, da så hun ingenting, ikke at jeg var gravid en gang. Trodde jeg var 5 fullgåtte uker, men er nok kortere på vei en jeg trodde. Greit å vente til man kan se noe om man skal betale litt for det tenker jeg.

Jeg skal til Aleris, og der koster det 1200,-

Det er såpass mye nå ja.
Får ri he ned å høre.

Avviste deg?? Prøvde du å bestille time hos legen også avviste hun deg??

Avviste deg?? Prøvde du å bestille time hos legen også avviste hun deg??
Jepp, jeg har jo lavt stoffskifte og fikk klar beskjed at de prøvene fikk jeg ikke ta føre uke 10:( greit nok, men kunne i det minste ha fått snakket med legen og hørt hva hun sa ihvertfall da! Er tydeligvis hun ene i skranken som er lege!! Men har time fra før den 17.nov, så slak ta det opp med legen og høre hva hun sier da:)

Hvor bor du ? På ultralydportalen i Trondheim bet jeg 1000,- akkurat og det var nå i sommer.

Ord UL er i uke 17. Jeg får tidlig UL på sykehuset pga SA i Juli. Men det blir ikke før uke 12 siden de vil være helt sikre så jeg slipper og gå igjennom den påkjenningen ifra i sommer engang til. Kjenner den sitter, nesten alt er en bekymring. Skulle ønske det ble mer glede, blir vell etter jeg har passert uke 12 <3
Jeg bor i Fredrikstad, har prøvd å finne priser på siden dems, men finner ingenting der :) men regner med at det har steget en del fra 5år siden :p

Veldig bra med tidlig ul da ja, og godt du blir oppfulgt også! Regner med gleden kommer mere etter uke 12, sånn var det med min datter og, men skjønner godt du bekymrer deg <3 Ønsker deg lykke til, og denne gangen skal du se spira har kloret seg godt fast;)

Jeg bor i Fredrikstad, har prøvd å finne priser på siden dems, men finner ingenting der :) men regner med at det har steget en del fra 5år siden :p

Veldig bra med tidlig ul da ja, og godt du blir oppfulgt også! Regner med gleden kommer mere etter uke 12, sånn var det med min datter og, men skjønner godt du bekymrer deg <3 Ønsker deg lykke til, og denne gangen skal du se spira har kloret seg godt fast;)

Tusen takk for det <3 Tror Volvat er noen 100lapper dyrere enn ultralydportalen. Men det er absolutt verdt det etter noen uker synes jeg :) Har mer tro denne gangen da symptomene er her for fullt, noe som manglet litt sist gang. Jeg er så trøtt å sliten, null energi og potte tett føles ut som verdens influensa :P å den kommer og går helt plutselig. Men selv om jeg er trøtt så får jeg ikke til og sove da :p haha. Lykke til du også <3

Tusen takk for det <3 Tror Volvat er noen 100lapper dyrere enn ultralydportalen. Men det er absolutt verdt det etter noen uker synes jeg :) Har mer tro denne gangen da symptomene er her for fullt, noe som manglet litt sist gang. Jeg er så trøtt å sliten, null energi og potte tett føles ut som verdens influensa :p å den kommer og går helt plutselig. Men selv om jeg er trøtt så får jeg ikke til og sove da :p haha. Lykke til du også <3
Det er jeg enig i, er virkelig verdt det <3
Da har vi samme symptomer, men jeg er veldig kvalm og innimellom, og har skikkelige mensmurringer. Har og merkelig rar følelse på en punkt høyre side av livmor og, så nå lurer jeg veldig på om det er der spira har klora seg fast <3:D
Søvn, hva er det ja :joyful:
Våkner kl 4 og er lys våken osv.. Hehe
Er du og tidlig våken? Ligger og urolig om natten, men skjønner ikke det.For alt dette med søvn begynte dagen etter jeg testet positivt, så lurer på om det er psykisk på meg.For var ille rart :p

Tusen takk <3

Ja våkner kjempetidlig men er fortsatt super trøtt. Har også våknet med plutselig influensa idag, hehe. Tror jeg har sovet 4-5 timer på sofaen idag, bare opp på do og sovner igjen med engang :p mensmurringene er her for fullt, litt lengre og mer intens men så stopper det opp igjen. Kommer mest når jeg setter meg ned etter jeg har gådd mye eller noe. Sykt vondt egentlig :p blir spennende tider fremover da. Vi skal prøve og holde det skjult til julaften, så greit med et forum der man kan lufte tankene. Mem bestevenninda mi fikk vite det idag. Har dere fortalt det til noen enda? :)

Jeg var hos Volvat i Fredriksstad for 6 mnd siden ca. Jeg tror de har fastpris uansett hva du skal. Så betalte 1200 kr.

Back
Topp