Tidlig ul på torsdag - 1 eller 2 i magen?

misscupcake

Andre møte med forumet
Jeg skal på tidlig ul på torsdag, da er jeg 12+1. Har gått rundt å lurt på om det er to inni magen og ikke bare 1 siden jeg har vært såååå dårlig, og fordi magen allerede er kommet.. Noen tvillingforeldre som har noen erfaringer?

=)

Nei, det er mitt andre.. Har en gutt på 4 1/2 år =) svangerskapet med han var helt annerledes. Nå har jeg vært dårlig i snart 12 uker, men med han merka jeg jo ikke at jeg var gravid engang..

Spennende! Ingen erfaring selv, men det er det sikkert noen andre her som kan svare på. Lykke til! :)

Nei, det er mitt andre.. Har en gutt på 4 1/2 år =) svangerskapet med han var helt annerledes. Nå har jeg vært dårlig i snart 12 uker, men med han merka jeg jo ikke at jeg var gravid engang..
Kanskje det blir jente denne gangen da ;)
Jeg var ikke kvalm eller dårlig med mine to jenter, men denne gangen har jeg fått kjenne på det.
Mannen er sikker på at det blir gutt siden han ønsker seg jente :p
Jeg har to jenter fra annet forhold og han har to gutter fra annet forhold.

Kanskje det blir jente denne gangen da ;)
Jeg var ikke kvalm eller dårlig med mine to jenter, men denne gangen har jeg fått kjenne på det.
Mannen er sikker på at det blir gutt siden han ønsker seg jente :p
Jeg har to jenter fra annet forhold og han har to gutter fra annet forhold.

Spennende =) Jeg er HELT sikker på at det er jente, så blir veldig sjokkert om det ikke er det. Svigermor og min stefar er begge sikre på at det er to inni der da, og jeg lurer jo litt selv, så blir veldig spennende å se på ul på torsdag..
Hva tror du det er da Amahel?

Spennande :) Mine 3 svangerskap har vore helt forskjellige. Dem to første kjente eg ikkje til noe,men nr 3 var eg kvalm og kastet opp hele tiden,sureoppstøt og en enorm mage... denne gang (4) har eg vert litt kvalm,kastet opp 3 ganger. Har en del halsbrann....

Rart at det er så forskjellig egentlig :s Forrige gang var jeg nesten ikke kvalm, hadde bare litt halsbrann. Nå er jeg dårlig uansett hva jeg spiser eller ikke spiser. Gått ned 7 kilo allerede :s ikke lyst på noe mat. Men ikke noe halsbrann eller andre symptomer denne gangen da..

Spennende =) Jeg er HELT sikker på at det er jente, så blir veldig sjokkert om det ikke er det. Svigermor og min stefar er begge sikre på at det er to inni der da, og jeg lurer jo litt selv, så blir veldig spennende å se på ul på torsdag..
Hva tror du det er da Amahel?
Jeg har ingen feeling på kjønn, kanskje gutt, men det går mer på det at jeg har to jenter fra før tror jeg.

Mannen sier at det helt sikkert blir gutt siden han ønsker seg jente. (han har to gutter fra før)

Jeg må si jeg heller mere mot å ønske meg en jente jeg også, men sier like gjerne takk til en frisk liten gutt <3

Jeg venter tvillinger nå og eneste jeg kan si at jeg merker forskjell på er at jeg lir mye fortere sliten. Det kan ha noe med at jeg har en liten på 13 mnd som krever mye oppmerksomhet nå og det hadde jeg ikke sist, men jeg vet egentlig ikke. Jobbet 100% begge gangene og synes jeg hr vært mer sliten etter jobb denne gang enn forrige (selv om jeg da jobbet bhg og nå jobber jeg på skole). Magen har jeg ikke merket noe mer på enn at jeg har vært oppblåst denne gang. Har vært ganske kvalm til tider, helst på ettermiddag og tidlig kveld, men det har hjulpet med mat. Det gjorde det sist også, selv om matlysten har vært ganske på bunn denne gangen. Er jo mange som er veldig dårlige selv om de bare venter en. ;)

Magen min har kommet godt frem de siste dagene, men før det var den ganske fraværende ;) lykke til på ul! Håper du oppdaterer oss.

Da har jeg vært på ul i dag og det er en bebiss i magen:) en frisk baby og terminen min stemte. Den stolte storebroren var og med og bebiss fikk nytt kallenavn : pæra, siden storebror syns det ligna ;)ImageUploadedByBV Forum1357250544.756190.jpg

det var en fin liten pære :)

Det var en flott pære! :)

Super fin pære!

Back
Topp