Tidlig UL overstått :-)

Nocturne82

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Inni magen skjulte det seg en frisk og fin liten krabat :-) Jeg var så nervøs da jeg satt og ventet på å gå inn. Spurte om kjønn, da de antok gutt på samme tid hos min første. Det stemte. Denne gangen var hun usikker, så vi får se på OUL :-) Ny termin 07.06.14 og 11+1 idag. Ser babyverden ville sagt at jeg er 11+2 med samme termin. Tydeligvis mange måter å regne på....

sååå spennende :D <3 <3

godt å høre at du fikk se en frisk og fin liten krabat :D

Så herlig! :D :D Fantastisk at du har fått se at alt var i orden, og at du i tillegg straks er 12 uker! Nå er det nyyyte advent og jul. Og så OUL rett over nyttår! :D

Ja, mange måter å regne på tydligvis. Jeg også har litt forskjellig. Men forholder meg forløpig til det jeg fikk vite på tidlig UL. Så da er jeg 10+6 i dag, og termin 09. juni :)

Skal tilbake på UL om 6 dager så får se hva hun mener da.

Så herlig! :D :D Fantastisk at du har fått se at alt var i orden, og at du i tillegg straks er 12 uker! Nå er det nyyyte advent og jul. Og så OUL rett over nyttår! :D

Ja, mange måter å regne på tydligvis. Jeg også har litt forskjellig. Men forholder meg forløpig til det jeg fikk vite på tidlig UL. Så da er jeg 10+6 i dag, og termin 09. juni :)

Skal tilbake på UL om 6 dager så får se hva hun mener da.

Da har de iallfall samme regnemåte på UL-stedene vi har vært....har foreløpig ikke fått innkalling til OUL. Blir deilig med advent og jul ja! Skal i tillegg 14 dager til Gran canaria før jul. Gleder meg veldig til det!

Gøy å vite at alt er bra med den lille! ☺ Nyt resten!! ❤

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjekt å høre at alt stod bra til :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Back
Topp