Tidlig UL Oslo/Akershus

JellyBean28

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg ønsker å bestille tidlig ultralyd, men får ikke bestemt meg hvor jeg ønsker å bestille time. Det er så mange steder som tilbyr dette, men jeg ønsker et sted hvor jeg kan føle at jeg virkelig blir ivaretatt. Hva er deres erfaring med tidlig UL? Noen steder dere anbefaler? :)

Jeg kan varmt anbefale oslo medisinskesenter i øvre slottsgate etter å ha vært der i går! Lun og fin stemning og hyggelige ansatte. Selv samboer sa at hit skal vi tilbake i uke 12! De tar ul fra uke 6 eller 7.
Ellers var vi veldig fornøyde med Majorstuaklinikken sist svangerskap, men der tar de bare TUL fra uke 11.

Var på aleris strømmen i går, og det var kjempe koselig sted, flink gynekolog som passet på at jeg ikke var flau på noe vis. Hu fikk meg til å le og jeg fikk hele tiden se hvs hu skrev og forklarte underveis☺

Kan anbefale Majorstua klinikken (eller No?) også en på Jessheim har jeg hørt er bra.,

Oslo Jordmor og Ultralydklinikk i Bogstadveien. Tipp topp! :D

Vennina mi var på jessheim på den klinikken dem har der. Det koster, men hu fikk med seg minnebrikke med film, og masse bilder.. Jeg har bestilt der om 3 uker, er da 13+3. Aleris fikk jeg bare 2 bilder..

Back
Topp