Tidlig UL - oppdatering

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Ja! Hva skal jeg si!!! Det er TVILLINGER!!!
wow!!! Totalt sjokk her. Ingen tvillinger i familien....

Oj!

6302520D-36BE-4F97-9A3B-B78AED808E62.jpeg
 
Oi! Gratulerer :Heartred så kult!! Men sikkert veldig uventet :hilarious: har dere mange fra før? :D
 
Takk! Ja hun trodde det var eneggede. Men skal på ny UL på sykehuset for å dobbelt sjekke det! ❤️

Shit påmfritt!! Har dere noen fra før?
Her har jeg masse tvillinger på min side i familien og har litt skrekken for det kjenner jeg:laughing002 hvor langt er du nå?
 
Shit påmfritt!! Har dere noen fra før?
Her har jeg masse tvillinger på min side i familien og har litt skrekken for det kjenner jeg:laughing002 hvor langt er du nå?
Har en fra før! Så dette blir hektisk!! Blir 20mnd i mellom! Haha. Legger mitt sosiale liv død ett år tror jeg!

er 6+4 ut i fra målene
 
Har en fra før! Så dette blir hektisk!! Blir 20mnd i mellom! Haha. Legger mitt sosiale liv død ett år tror jeg!

er 6+4 ut i fra målene

Omg:laughing001 men herlighet, sikkert sykt mye jobb og slit de neste årene,men massevis av kos og glede resten av livet!:happy093
 
Ja!!! Må bære flink å be om hjelp altså!!! Wow

Jaaa det må du!!!<3 hahah herregud, ble sjokkert på dine vegne vettu:laughing002 tør ikke tenke på hva som hadde rast gjennom mitt hue akkurat der og da:laughing002
 
Jaaa det må du!!!<3 hahah herregud, ble sjokkert på dine vegne vettu:laughing002 tør ikke tenke på hva som hadde rast gjennom mitt hue akkurat der og da:laughing002
Ja det ble jeg og! :hilarious:
 
Back
Topp