Tidlig UL og hjertefrekvens

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Var på UL nå, og ble målt til 6+2. Jevn hjerterytme på 113. Gyn mente det var litt lav hjertefrekvens. Selvfølgelig veldig redd for å miste 3 i MA. Noen andre som har hatt UL og fått vite hjertefrekvens så tidlig?

Var på UL nå, og ble målt til 6+2. Jevn hjerterytme på 113. Gyn mente det var litt lav hjertefrekvens. Selvfølgelig veldig redd for å miste 3 i MA. Noen andre som har hatt UL og fått vite hjertefrekvens så tidlig?

Ja, 5+6, men husker ikke hva hjertefrekvensen var. Den er ganske lav i begynnelsen da også øker den opp til 190 i uke 9 så roer den seg igjen. Skal du tilbake neste uke?

Men hallo?!?! Gratulerer!!! Du så hjerteslag!! [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322]

Ja, 5+6, men husker ikke hva hjertefrekvensen var. Den er ganske lav i begynnelsen da også øker den opp til 190 i uke 9 så roer den seg igjen. Skal du tilbake neste uke?

Men hallo?!?! Gratulerer!!! Du så hjerteslag!! [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322]

Ja, det er bedre enn ingen hjerteslag, men blir bekymret når gyn sier at det kan være tegn på ny MA. Men får bare vente å se, og håpe på det beste ❤️ har aldri kommet så langt i hvertfall, men heller aldri tatt UL så tidlig heller da.

Ja, det er bedre enn ingen hjerteslag, men blir bekymret når gyn sier at det kan være tegn på ny MA. Men får bare vente å se, og håpe på det beste [emoji173]️ har aldri kommet så langt i hvertfall, men heller aldri tatt UL så tidlig heller da.

Ga hun deg et referanseområde da? En ny time?

Ga hun deg et referanseområde da? En ny time?

Har time på ahus neste uke, så får se da! Nei ikke noe referanseområde. Men når jeg søker på nettet nå, så finner jeg mye om at fra 100-120 er normalt nå i starten av uke 6. Så da blir jeg jo litt usikker igjen da. Kanskje det er innafor. Men men, får vente til neste uke å se!

Har time på ahus neste uke, så får se da! Nei ikke noe referanseområde. Men når jeg søker på nettet nå, så finner jeg mye om at fra 100-120 er normalt nå i starten av uke 6. Så da blir jeg jo litt usikker igjen da. Kanskje det er innafor. Men men, får vente til neste uke å se!

Har googlet litt jeg og. Tror den burde ligge på rundt 120 i slutten av uke 7, men 100 er også normalt.

http://omhelse.com/hjerte-helse/tabell-normal-fosterets-hjertefrekvens.php

Synes du skal ta i dag som en seier og ikke bekymre deg mer i dag. Nå er den største abortfaren over - hjertet slår!! [emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp