Var på UL nå, og ble målt til 6+2. Jevn hjerterytme på 113. Gyn mente det var litt lav hjertefrekvens. Selvfølgelig veldig redd for å miste 3 i MA. Noen andre som har hatt UL og fått vite hjertefrekvens så tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på UL nå, og ble målt til 6+2. Jevn hjerterytme på 113. Gyn mente det var litt lav hjertefrekvens. Selvfølgelig veldig redd for å miste 3 i MA. Noen andre som har hatt UL og fått vite hjertefrekvens så tidlig?
Ja, 5+6, men husker ikke hva hjertefrekvensen var. Den er ganske lav i begynnelsen da også øker den opp til 190 i uke 9 så roer den seg igjen. Skal du tilbake neste uke?
Men hallo?!?! Gratulerer!!! Du så hjerteslag!! [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322]
Ja, det er bedre enn ingen hjerteslag, men blir bekymret når gyn sier at det kan være tegn på ny MA. Men får bare vente å se, og håpe på det beste [emoji173]️ har aldri kommet så langt i hvertfall, men heller aldri tatt UL så tidlig heller da.
Ga hun deg et referanseområde da? En ny time?
Sniker.
Her var hjertefrekvensen 158 7+5. Men det kan jo være at den stiger mye fra uke 6-7, det vet jeg ikke.
Håper det går bra!
Har time på ahus neste uke, så får se da! Nei ikke noe referanseområde. Men når jeg søker på nettet nå, så finner jeg mye om at fra 100-120 er normalt nå i starten av uke 6. Så da blir jeg jo litt usikker igjen da. Kanskje det er innafor. Men men, får vente til neste uke å se!