Tidlig UL og helsekort

Eirin85

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Skal på tidlig UL på sykehuset 24.02, da er jeg 8+5 på vei etter menstermin. Har ikke legetime før 23.03. Vet dere om man får sånt gravid-helsekort på sykehuset? Vil egentlig gjerne til jordmor så fort som mulig, men hun ville helst ikke ha meg inn før jeg hadde fått helsekortet [emoji14]

Bare litt sånn apropo legen og jordmor. Hvorfor fikk ikke jeg lov til å komme til legen før i uke 12 eller 13? Ser det er så mange som planlegger time tidligere.?

Bare litt sånn apropo legen og jordmor. Hvorfor fikk ikke jeg lov til å komme til legen før i uke 12 eller 13? Ser det er så mange som planlegger time tidligere.?
Legen ville ikke ha meg inn før uke 12 heller. Nye retningslinjer eller noe.

Man kommer tidligere inn hvis man går på faste medisiner, det er nok en forklaring [emoji4]

Last edited:
Bestilte legetime på nett utn å skrive noe grunn til lege besøk.. så fikk kommet inn tidlig. Så fikk helsekort dr, tatt blodprøva og sendt te jm for videre oppfølging;) skal til jm på valentinsdagen;) e da 7+5;)

Back
Topp