Tidlig ul og fosterdiagnostill.

molly39

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Hei alle sammen.

Skal på tul i dag på kk pga fosterdiagnostill. Og kjenner jeg kvir meg noe forferdelig. Har ikke sovet i natt. Hva om de finner noe gale. Dette med høy alder og risiko skremmer meg skikkelig.

Håper dere alle vil krysse fingrene for meg og at begge nurkene er frisk og fin.

Noen som har opplevd å se om det er jente eller gutt så tidlig som 12+6?

Hilsen
Spent

Skal krysse fingrene for deg jeg... [emoji4] Det kommer nok til å gå helt fint... [emoji4]

Krysser fingrene for deg :) Jeg skjønner godt det er vanskelig å være rolig i forhold til noe slikt, men statistikken er jo på din side så det går nok helt bra

Håper at alt går fint på TUL i dag. Forstår at du er spent, men det går nok bra! :)

Hei alle sammen.

Skal på tul i dag på kk pga fosterdiagnostill. Og kjenner jeg kvir meg noe forferdelig. Har ikke sovet i natt. Hva om de finner noe gale. Dette med høy alder og risiko skremmer meg skikkelig.

Håper dere alle vil krysse fingrene for meg og at begge nurkene er frisk og fin.

Hilsen
Spent
Krysser fingrene :) de kan se kjønn da om baby ligger tilrette for kamera :)

Hei alle sammen.

Hilsen
Spent

Jeg var på fosterdiagnostikk før påske, og de er kjempehyggelige. De forklarer nøye hva som vil skje, og hva de ser etter.
Det går som regel veldig bra.
Skal du ta blodprøver og ultralyd?
Jeg tok begge deler, og alt var bra på ultralyden. Så ikke kjønnet da, det sa legen ingenting om.
Jeg tok blodprøver som jeg venter på resultatet på. Kjenner det er veldig nervepirrende, men krysser fingrene for gode resultater.

Ønsker deg masse lykke til. Fortell hvordan det gikk.

Masse lykke til :Heartred

Jeg var på fosterdiagnostikk før påske, og de er kjempehyggelige. De forklarer nøye hva som vil skje, og hva de ser etter.
Det går som regel veldig bra.
Skal du ta blodprøver og ultralyd?
Jeg tok begge deler, og alt var bra på ultralyden. Så ikke kjønnet da, det sa legen ingenting om.
Jeg tok blodprøver som jeg venter på resultatet på. Kjenner det er veldig nervepirrende, men krysser fingrene for gode resultater.

Ønsker deg masse lykke til. Fortell hvordan det gikk.

Jeg tok blodprøver for 14 dager siden. I dag er det ul og så får jeg vel svar på blodprøvene i dag tenker jeg .

Lykke til i dag :-)

Masse lykke til[emoji5]

Jeg skal også på dette snart. Var på UL å målte nakkefold etc igår, alt slikt såg bra ut. Men velger diagnostistikk i tillegg. Men selv om den viser økt risiko så trenger ikke det bety noe, kjenner mange med høy risiko som fikk friske barn. Lykke til :-)

Lykke til, håper alt er fint [emoji173]️

Lykke til [emoji5] håper alt er bra!

Back
Topp