Tidlig ul og familievernkontor

Mileka

Glad i forumet
Junibarna 2019
Hei folkens må bare tømme hode mitt litt hold ut her kommer det :shy:

Har gruet meg ekstremt til UL har epilipsi å går på medesiner så er alltid litt risiko..men alt var super fint! Å legen sa han hadde tatt ul i 40 år på epilisi pasienter og aldri hadde han opplevd problemer :) så da burde jeg være glad da. Men nei kortvarig lykke siden jeg er i et turbulent forhold.Gubben skulle være med til psykolog på famile helsesenter etter UL. Han som ville vi skulle få hjelp under svangerskap så alt er lagt til rette mellom oss.men han ble ikke med etter at vi hadde kranglet . Så satt der aleine, gikk greit for psykolog skal samle alle leger(nevrolog, psykologen min og fastlege) så hvis jeg blir aleine får jeg hjelp hvis depresjon tilbakevender (hatt det tidligere)eller epilipsi forverres,,
er da mer utsatt etter fødsel. Så er så glad noen sa det ordner seg vi hjelper deg.men ble så mye i dag at jeg måtte bare skrive her.Ha en fin kveld folket!

Huff! D hørtes ut som d var mye å takle på en Og samme gang. Man bekymrer seg nok som det er når man «bare» er gravid. Veldig synd han ikke ble med deg i dag. Tenker at uansett om dere holder sammen eller ikke er det jo greit å finne fram til gode løsninger og ha en grei dialog med tanke på den lille som kommer. Håper han blir med ved en annen anledning. Godt å vite at man har et støtteapparat på plass rundt seg om man skulle trenge det. Sender deg varme tanker og en god bamseklem:Heartred

Huff, det forstår eg er veldig sårt.
Kanskje dere kan snakke ut sammen når det har roet seg?
Fint å ha et sånt forum som man kan lufte tanker og bekymringer :rolleyes:

Sender deg en klem:Heartbigred

Huff! D hørtes ut som d var mye å takle på en Og samme gang. Man bekymrer seg nok som det er når man «bare» er gravid. Veldig synd han ikke ble med deg i dag. Tenker at uansett om dere holder sammen eller ikke er det jo greit å finne fram til gode løsninger og ha en grei dialog med tanke på den lille som kommer. Håper han blir med ved en annen anledning. Godt å vite at man har et støtteapparat på plass rundt seg om man skulle trenge det. Sender deg varme tanker og en god bamseklem:Heartred
Tusen takk :-) ja dialog må på plass bor hjemme hos foreldra mine litt så jeg faktisk kan kjenne på å være gravid å ikke bare stress å krangel.

Huff, det forstår eg er veldig sårt.
Kanskje dere kan snakke ut sammen når det har roet seg?
Fint å ha et sånt forum som man kan lufte tanker og bekymringer :rolleyes:

Sender deg en klem:Heartbigred
Tusen takk :) Ja håper det men eskalerer så fort mellom oss enda jeg er roligere enn noen sinne. Da blir det enda mer frustrerende :(

Så trist at det er sånn. Godt at du kan bo hjemme hos foreldrene dine en stund. Håper du får slappet av der. Håper det ordner seg på den ene eller andre måten på hjemmebane også. Klem.

Så trist at det er sånn. Godt at du kan bo hjemme hos foreldrene dine en stund. Håper du får slappet av der. Håper det ordner seg på den ene eller andre måten på hjemmebane også. Klem.
Ja bra det, litt slitsomt med luftmadrass og bekkenløsning :angelic::goodnight

Har ikke så mye råd å gi, men vil gjerne gi deg en god klem :Heartred

Back
Topp