Tidlig UL og bursdag.

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Herrejanson!!!

Jeg ordnet meg tidlig UL i dag på bursdagen min.....tro om det var en god ide??? Sannheten er at jeg spurte om å få det i går eller i dag pga at min mann har turnusfri og da kan være med uten å ta seg fri (nok en dag) fra jobb. I forbindelse med prøverør har han allerede vært veldig mye borte, så det var superfint at vi kunne få tidlig UL en av disse dagene. Så da fikk jeg i dag på bursdagen min 7+3....

Håper vi får gode nyheter denne gangen....ellers blir det ikke mye å feire....
Resten av dagen blir vel feiret under dyna laughing7 ettersom jeg bare har sovet et par timer i natt .

Det er så spennende, at selv om jeg er supertrøtt er jeg likevel :wideyed:

Lykke til! Det går bra skal du se! Og gratulerer med dagen! :D

Gratulerer med dagen din!! :):) Håper du får en fin gave i å se et bankende hjerte. Lykke til <3

Lykke til i dag :-) Og gratulerer så masse med bursdag :-)

Lykke til, og gratulerer med dagen. :)

Tusen takk alle.

Heldigvis viste det seg å være en god ide :happy:.

Endelig skal vi kanskje få lov til å bli foreldre! Her var inget øye tørt, 1,1cm spire med bankende hjerte og en liten plommesekk duppet rundt i livmorsverdensrommet sitt og fremkaldte verdens største smil på våre lepper

Og gledeståre.....:Heartbigred

Tusen takk alle.

Heldigvis viste det seg å være en god ide :happy:.

Endelig skal vi kanskje få lov til å bli foreldre! Her var inget øye tørt, 1,1cm spire med bankende hjerte og en liten plommesekk duppet rundt i livmorsverdensrommet sitt og fremkaldte verdens største smil på våre lepper

Og gledeståre.....:Heartbigred
Gratulerer ♡♡♡ så fantastisk!!

Back
Topp