Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med et bankende hjerte forresten ♡ det glemte jeg jo helt å siHar vært på ny undersøkelse idag og sett og hørt et hjerte som slår.Herlig
Ifølge ul er jeg 6+1. Skal gå på Albyl-E frem til uke 36. Flere her som går på det etter fler spontanaborter?
Uff det høres helt grusomt ut kondolerer så mye ♡♡ jeg kan virkelig ikke forestille meg hvor vanskelig det må ha vært.Jeg har også hatt 3 sa siste året. Men alle prøver og undersøkelser er som det skal. Men jeg skal prøve det da. Håper det er løsningen for oss begge da
Jeg er super heldig og får veldig god oppfølging pga en dødfødsel i uke 35 og sa etterpå. Snakker ukentlig over tlf med Jordmor på sykehuset og har nå vært på min andre ul. Skal tilbake om 4 uker. Jeg får komme til samme dama som er gynekolog og overlege, har gått hos henne siden vi mista gutten vår for 1,5 år siden <3
Jeg skal mest sannsynlig på albyl-e pga at jeg slet med mye migrene og fikk alvorlig preeklamsi veldig tidlig forrige gang. Det ble værtfall sagt etter forrige svangerskap, i håp om å enten forebygge svangerskapsforgiftning eller få en mildere utgave. Vært greit å slippe å tilbringe mesteparten av siste trimester på sykehuset.
Vet du om det er noe sammenheng mellom preeklamsi og migrene?
Slet veldig med migrene sist og var til oberservasjon for preeklamsi i sist svangerskap.
Jeg får på albyl E og hormoner etter 3 sa det siste året. Var hos privat gynekolog på Lysaker nå i juni før jeg ble gravid. Hun som sa at jeg måtte begynne på dette, og hun ville nok helst at jeg skulle komme tilbake dit. Men hun var ikke norsk og jeg sleit så innmari med å forstå hva hun sa! Har derfor vært hos legen min som har henvist meg til sykehuset for oppfølging der. Venter derfor spent på brev! Dessuten synes jeg det er dyrt å gå privat... i vertfall når jeg kan få oppfølging nærmere og gratis, pluss at det er der jeg skal føde. Flere her som går på hormoner?
Progresteron er det jeg går på. Forbaskede vaginaltabletter hver 8. TimeHva slags hormoner tenker du på?
Progresteron er det jeg går på. Forbaskede vaginaltabletter hver 8. Time
Synes jeg fikk så dårlig info om hvorfor jeg måtte ta så hyppig. Det et noe kliss for å være helt ærlig. Jeg har ikke noe prøverør bak meg, bare sa. Men men, får holde ut til uke 12.. Da trengte jeg ikke mer sa hun. Hvor lenge tar du?Jeg bruker også progesteron vaginaltabletter, men setter bare en om dag. Hadde jeg hatt prøverørsforsøk skulle jeg satt hver 8 time jeg også
Synes jeg fikk så dårlig info om hvorfor jeg måtte ta så hyppig. Det et noe kliss for å være helt ærlig. Jeg har ikke noe prøverør bak meg, bare sa. Men men, får holde ut til uke 12.. Da trengte jeg ikke mer sa hun. Hvor lenge tar du?
Jeg går på lutinus. Egentlig bra å høre du tar bare en om dagen, for idag har jeg glemt å ta en! fikk litt angst, men det går vel greit.Hvilken type er du på? Kan ha noe med styrken på de kanskje? Og noen leger vil gjerne kjøre på så man er sikker.
Jeg skal gå på det til uke 10 eller 12, litt etter hva gynekologen bestemmer når jeg skal dit. Men foreløbig uke 10 iallefall.
Jeg driver "selvmedisinering", legen skrev ut progesteron til meg og jeg bestemte styrke og hvor lenge. For jeg har hatt flere kjemiske graviditeter/SA bak meg, samt at jeg ser på basal temperaturen at kroppen sliter veldig med progesteronproduksjoen. Noe jeg har fortalt gynekologene i snart 8 år, de ville bare ikke høre på meg. Så satt jeg igjen med en pakke etter forrige prøverørsforsøk, så sa jeg til legen min at jeg kommer til å begynne på disse når jeg får positiv test og at jeg håpet at han skrev ut så jeg klarte meg til uke 10-12. Og han var enig med meg, så han skrev ut så jeg har til uke 12
Jeg går på lutinus. Egentlig bra å høre du tar bare en om dagen, for idag har jeg glemt å ta en! fikk litt angst, men det går vel greit.