Tidlig ul neste mandag

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Legen henviste meg til tidlig ul pga tidligare historie. Og eg gruer meg veldig, er so redd for at det skal vere noke gale, at det ikkje skal vere liv i den lille. Er ikkje noke vits å gå å tenke slik, men er klarer ikkje slå det i fra meg. Noken andre som har slike tanker og gruer seg til ul? Sambo seier at alt er berre bra og det er ikkje noke gale denne gangen.

Er det forresten innvendig ul når ein er 10 veker?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil tro det er innvendig ja :) Jeg var på ul 9+2 og hadde innvendig. Det blir godt å se at lille spire har det bra! :) Krysser fingre for dere! Jeg grudde meg litt til ul, men har ingen historie bak meg, annet enn at vi prøvde lenge før det gikk :)

-Taster fra appen-

Grur meg også, skal den 17.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Jeg var på ul når jeg var 7 uker og da så hun det bedre med utvendig enn innvendig ul..så vil tro det varierer :)

Appen ❤️

Jeg var på ul når jeg var 7 uker og da så hun det bedre med utvendig enn innvendig ul..så vil tro det varierer :)

Appen ❤️
Håper det blir utvendig da, liker ikkje desse innvendige. Men skal ringe og høre om eg kan få på fredag istedenfor, har studiedag den dagen so slepp eg fråvær. Men tviler på at eg får den framskynda.

Skal på tidlig ul på fredag og jeg gruer meg noe vanvittig pga forrige gang... Kjenner jeg har hjertebank og får vondt i magen. Er så redd for å få
Det slengt i ansiktet at det ikke er liv.. :(

Skal på tidlig ul på fredag og jeg gruer meg noe vanvittig pga forrige gang... Kjenner jeg har hjertebank og får vondt i magen. Er så redd for å få
Det slengt i ansiktet at det ikke er liv.. :(

Ja det er jo det verst tenkelige. Tenker det går bra med oss eg, har du symptomer da?

Ja det er jo det verst tenkelige. Tenker det går bra med oss eg, har du symptomer da?

Har ikke hatt sterke symptomer noen av gangene. Uteblitt mens, føler meg rar (beste måten å forklare det på) uvel når det kommer til middagsmat og høy puls, ellers ingenting... Sant skal sies så føler jeg meg mer gravid nå enn sist. Enn du da?

Har ikke hatt sterke symptomer noen av gangene. Uteblitt mens, føler meg rar (beste måten å forklare det på) uvel når det kommer til middagsmat og høy puls, ellers ingenting... Sant skal sies så føler jeg meg mer gravid nå enn sist. Enn du da?

Har kvalme, halsbrann, ligamentsmerter og ømme pupper. Synes det er rart å vere gravid denne gangen her, kan vel ha noke med at denne babyen er planlagt.

Sent from my iPad using BV Forum

Utvendig ul går finfint når du er 10 uker på vei :-) jg hadde to i forrige uke. Uke 10+1 da ;-P lykke til

Jeg skal også på ul den 17. gleder meg veldig. Har stort håp om at alt er flott.

Du må oppdatere meg når du har vore da:)

Det skal jeg. Vi har time kl 15. men har lang vei til sykehuset, så det blir vel ikke oppdatering før sent på kvelden.

Back
Topp