Tidlig UL... Når?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Når var eller skal dere på T.U?

Selv husker jeg ikke ukene jeg var på UL forrige graviditet, men tipper jeg var der uke 8 og uke 12. Vil gjerne se "noe" når vi først tar turen :)

Her kommer vi til å dra i uke 8-9 og uke 12 :) Første gangen var vi i uke 11 og det var veldig fint, så det ville vi gjøre gangen etterpå også. Da var fosteret dødt og hadde sluttet å vokse i uke 8.. Ble da anbefalt å dra på TUL litt tidligere enn så sent som i uke 11-12 :) Men i uke 8 ser man ikke så mye tror jeg, så vil ha en nærmere uke 12 og for å se den lille bedre og kanskje spreller h*n litt og viser seg litt frem :)

Var 7+6. Så en sjøhest med bankende hjerte. Var der av medisinske årsaker (prøverør, så da skal hjerteaktivitet og plassering sjekkes rundt uke 7). Skulle jeg dratt kun for å se på babyen hadde jeg ventet til uke 12 for å se mest mulig (sist hadde jeg ukentlig ul fra uke 7 til 12).

Tok i uke 11 sist. Skal gjøre det nå også.

Skal i uke 8-9 og uke 12. Da vi var i uke 8 sist så vi en liten bamsemums med korte armer og ben :)

Skal når jeg er 7+0:)

Var på mange sist, å husker at da var det først vi fikk se og høre noe spesielt:)

Skal i uke 8-9 og uke 12. Da vi var i uke 8 sist så vi en liten bamsemums med korte armer og ben :)
Vi så også en bamsemums på første UL som jeg mener var ca uke 8 ❤️ Så herlig og liten! ❤️ Vil gjerne oppleve det igjen :D

Var 6+2 og skal 7+3. Så tenker vi i uke 12:)

Har hatt uke 6 og 7. Skal igjen i uke 9 og 11 :)
Tett oppfølging pga alt som har gått galt tidligere :)

Jeg var i uke 5, og skal i uke 9 og 11 også. Får ekstra oppfølging pga. habituell abort og sykt foster sist :)

Vi var i uke 6+3, så bare en strek med bankende hjerte :) Men hørte verdens fineste hjertelyd da :D Skal på ul igjen i uke 8+3 og 10+3, håper og se litt mer på den siste :)

Vi hadde en 7+0 og skal ha en til nå om fire dager når jeg er 9+0. Oppfølging pga prøverør. Tror også at jeg får en ul i uke 12 før oul.

Var på TUL i uke 9+5 sist, og 10+5 nå :-) Etter dette regner jeg med at neste blir ved OUL.

Back
Topp