Tidlig UL, når?

Baby_mamma23

Forelsket i forumet
Hei! Tror nok jeg hører til her jeg også nå, fikk nemlig en positiv test på torsdag og der sto det 1-2 uker :) Har også en datter fra før av som fyller 3 år i Juni så det blir vel ett bra mellomrom..

Men jeg er jo utrolig nysgjerrig og tror jeg må på tidlig ul, men når er det mest vanlig å ta den? Når ser de det de trenger liksom? :)

Gratulerer

Jeg var på tidlig ul forrige svangerskap i uke 8, da fikk jeg se et bankende hjerte.
Er det ikke en plass mellom uke 6-8 man kan se hjerte-aktivitet? Spør når du bestiller time, så finner du nok utav det ;)

Hei og velkommen.

Jeg var vel rundt 9-10 uker da jeg var på tidlig u.l med forrige mann.
Og da sa legen at det var akkurat på grensen til at han klarte å "få tak i" barnet med utvendig u.l fordi han måtte så langt ned over det der benet for å se noe

Fra uke 7 er det vel rimelig sikkert at du får se hjertet

vet dere om man kan få henvisning til UL om man har hatt MA tidligere? Har bare hatt en nå i juli, men da var det bare svaaake blødninger som sa meg at noe var galt.. var på UL og der var det ikke noe liv og det hadde sluttet å vokse rundt uke 5 (jeg var i uke 9). Er så redd for at dette skal skje igjen og at jeg ikke skal oppdage det... hva tror dere? Er det grunn nok til å få tidlig UL?

Back
Topp