Tidlig ul, når i forhold til å se hjerteslag?

Hjertet skal begynne å slå når man er 5+1, så etter det hvertfall. Tror at ca 6, så burde man se det.

Man tar nok innvendig Ul.

4+6 har jeg hørt at hjertet begynner å slå. Og ultralyd gjøres helst innvendig før uke 12

Jeg var i dag, 7+1, så veldig tydelig hjerteaksjon. Til og med utvendig ul tok hun.

Jeg tok UL da jeg var 8+1 med frøkna.
Så veldig tydelig hjerteslag med utvendig ul :) jeg fikk velge selv om jeg ville ha innvendig i tillegg, men droppet det siden vi så det vi ville se:)

Jeg tok innvendig ul 7+3 og så tydelig et hjerte!:)

Det er vell mellom uke 5 og 6 at hjertet begynner å slå. Med første mann var jeg på tidlig ultralyd når jeg var ca 5+6 og da ble det tatt ultralyd utenpå og vi så hjertet banke. Nå med nr to var vi til ultralyd når jeg var 7+4 og da tok hun også utenpå og vi så hjertet :)

Med småen var vi på ul når jeg var 5+4 og da så vi hjertet banke. Håper på å få se det samme på ul om kort tid, da er jeg 6+2

Jeg tok utvendig 6+2 og fant hjertet med en gang :)

Jeg tok UL da jeg var 8+1 med frøkna.
Så veldig tydelig hjerteslag med utvendig ul :) jeg fikk velge selv om jeg ville ha innvendig i tillegg, men droppet det siden vi så det vi ville se:)
Jeg var i dag, 7+1, så veldig tydelig hjerteaksjon. Til og med utvendig ul tok hun.
Jeg tok innvendig ul 7+3 og så tydelig et hjerte!:)
Det er vell mellom uke 5 og 6 at hjertet begynner å slå. Med første mann var jeg på tidlig ultralyd når jeg var ca 5+6 og da ble det tatt ultralyd utenpå og vi så hjertet banke. Nå med nr to var vi til ultralyd når jeg var 7+4 og da tok hun også utenpå og vi så hjertet :)
Med småen var vi på ul når jeg var 5+4 og da så vi hjertet banke. Håper på å få se det samme på ul om kort tid, da er jeg 6+2
Jeg tok utvendig 6+2 og fant hjertet med en gang :)
Jeg hadde også utvendig ul 6+5, fant hjerteslag :)
Så moro, spørs om jeg ikke må ta turen på ul ;)

Oi... Jeg var ikke klar over at det er noe som heter innvendig ultralyd. men Oppdaget nå at det er det jeg har bestilt. Har time onsdag etter påske. Fikk ikke like lyst nå :/

Oi... Jeg var ikke klar over at det er noe som heter innvendig ultralyd. men Oppdaget nå at det er det jeg har bestilt. Har time onsdag etter påske. Fikk ikke like lyst nå :/

Det føles ikke rart i det hele tatt, og det blir jo også mye bedre bilder. Man har mye mer fokus på skjermen enn at det er en gyn undersøkelse. Vanlig å gjøre det innvendig til og med uke 12. OUL uke 17-19 er utvendig.

Etter to svangerskap har jeg blitt helt immun mot at det er rart å bli undersøkt nedentil. Tenker ikke over at det er rart en gang ;-)

Det føles ikke rart i det hele tatt, og det blir jo også mye bedre bilder. Man har mye mer fokus på skjermen enn at det er en gyn undersøkelse. Vanlig å gjøre det innvendig til og med uke 12. OUL uke 17-19 er utvendig.

Etter to svangerskap har jeg blitt helt immun mot at det er rart å bli undersøkt nedentil. Tenker ikke over at det er rart en gang ;-)

Jeg har egentlig ingen problemer med gynekologiske undersøkelser. Og det er en dame som skal gjøre det. Men kjæresten min skal være med, så jeg hadde sett for meg noe helt annet:)
Og det koster jo litt, pluss er kun 6 + 1 da.
Men jeg venner meg sikkert til tanken, håper vi bare får sett noe så tidlig.

Jeg har egentlig ingen problemer med gynekologiske undersøkelser. Og det er en dame som skal gjøre det. Men kjæresten min skal være med, så jeg hadde sett for meg noe helt annet:)
Og det koster jo litt, pluss er kun 6 + 1 da.
Men jeg venner meg sikkert til tanken, håper vi bare får sett noe så tidlig.

Mannen min har vært med på det. Han sitter jo og og ser på skjermen. Det er jo bare gyn som driver der nede. Dessuten har han jo mannen sett begge barna våre bli født og. Mye som skjer der nede under en fødsel og, så min mann tenker iallfall ikke noe rart om det ;-) vi skal på tidlig ul uke 12 :-) har ikke behov for noe før, og de ser jo litt mer da. Spennende! Lykke til!

Mannen min har vært med på det. Han sitter jo og og ser på skjermen. Det er jo bare gyn som driver der nede. Dessuten har han jo mannen sett begge barna våre bli født og. Mye som skjer der nede under en fødsel og, så min mann tenker iallfall ikke noe rart om det ;-) vi skal på tidlig ul uke 12 :) har ikke behov for noe før, og de ser jo litt mer da. Spennende! Lykke til!
Takk for svar.
Dette er vår første, og vi har bare vært sammen et år, så såå nærme på den måten har han ikke vært før ennå. Men han må jo det snart uansett. Går sikkert fint:) takk det samme!

Back
Topp