Tidlig Ul .. * med bilde*

Det var tidlig da.. så hun var i tvil om vi ville se noe.. hehe.. men vi så plommesekken.. og ved siden av det en hvit liten maur :p hehe.. og der så vi det pulserte... <3 Deilig!! Da føler jeg liksom jeg er gravid og kan fortelle foreldrene våre og sånt...

Mener å ha hørt at i forbindelse med aborter så startet aldri hjertet å slå... så da føler jeg liksom at jeg er et hakk lenger... Prøve nå å senke skuldrene og prøve å nyte.. ;)

Ja jeg fikk beskjed om forrige gang at det er veldig lite sannsynlig at det går galt når først hjertet har begynt å slå <3 så nå er det bare å begynne å nyte ;)

Så herlig at alt så bra ut :) Og utrolig koselig å dele nyheten med foreldre i helgen!

Riktig god helg!

Å, så gøy! Med et bankende hjerte er det veldig store sjanser for at alt er bra. Tror det er like stor sjans for at alt går bra som du skulle vært 12 uker på vei. :)
Gratulerer så mye!!

Det var tidlig da.. så hun var i tvil om vi ville se noe.. hehe.. men vi så plommesekken.. og ved siden av det en hvit liten maur :p hehe.. og der så vi det pulserte... <3 Deilig!! Da føler jeg liksom jeg er gravid og kan fortelle foreldrene våre og sånt...

Mener å ha hørt at i forbindelse med aborter så startet aldri hjertet å slå... så da føler jeg liksom at jeg er et hakk lenger... Prøve nå å senke skuldrene og prøve å nyte.. ;)

Så god følelse det må være :Heartpink

Fantastisk, gratulerer! Jeg også mener jeg har hørt det om hjerteslag og minsket risiko for abort. Vet dere om det stemmer?? Hvor langt sa legen at du var på vei ift din egen beregning?

Ser mange refererer til en statistikk som sier "Har man sett hjerteslag på ultralyd i uke 8 er det 95% sjanse for at det går bra." Men aner ikke om det stemmer...
Det er umulig å fastsette akkurat hvor langt man er så tidlig.. i følge målingen hennes fikk hun 5+6.. jeg mener jeg er 6+1 eller 6+2...

Jeg var på tidlig ul sist for å finne ut hvor langt jeg var kommet ( ble gravid på p-ring, så hadde ikke snøring)

Så da et bankende hjerte på bebis i uke 8 + 0. Min meget erfarne og flinke gynekolog sa da at det var svært liten sansynlighet for SA, så dette kom til å gå bra. (Ved SA har stort sett aldri hjerte begynt å slå)

Så grattis!! Nå går d nok helst greit!! :)

Jeg var på tidlig ul sist for å finne ut hvor langt jeg var kommet ( ble gravid på p-ring, så hadde ikke snøring)

Så da et bankende hjerte på bebis i uke 8 + 0. Min meget erfarne og flinke gynekolog sa da at det var svært liten sansynlighet for SA, så dette kom til å gå bra. (Ved SA har stort sett aldri hjerte begynt å slå)

Så grattis!! Nå går d nok helst greit!! :)

Ja.. det var det jeg å leste... at i flesteparten av abortene så har aldri hjertet begynt å slå.. men såklart.. man har aldri noen garanti uansett..

Så utrolig gøy! Gratulerer så mye, det må være en deilig følelse :Heartpink

Ser mange refererer til en statistikk som sier "Har man sett hjerteslag på ultralyd i uke 8 er det 95% sjanse for at det går bra." Men aner ikke om det stemmer...
Det er umulig å fastsette akkurat hvor langt man er så tidlig.. i følge målingen hennes fikk hun 5+6.. jeg mener jeg er 6+1 eller 6+2...
Akkurat det utsagnet sa legen min til meg da vi så hjertet til babyen min slå i uke ni! Var veldig beroligende :) og alt gikk veldig bra for vår del.

Back
Topp