Tidlig UL m/termin

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
Hei! [:D]

Er det noen som vet hvor nøyaktig det blir når de måler hvor langt man er på vei på en tidlig UL? Eller kanskje noen som har noe erfaring med det?

Ikke fordi det spiller så stor rolle, men man er jo nysgjerrig [;)]

jeg var på UL i går og da fikk jeg to forskjellige termindatoer på samme undersøkelse. så hun gynokologen sa det at det ikke var noen termin som var noe særlig å følge med på før ordinær ultralyd i uke 18. så jeg fikk beskjed om å bare følge med sånn ca. var nesten så hun sa jeg kunne velge en termindato selv.
så det er ikke nøyaktig det som blir målt på en tidlig UL. er bare en halv millimeter som har noe å si så. [:)]

hvilke følger dere som har vært på tidlig UL? menstermin eller UL?

Jeg fikk også to forskjellige, men hun sa jeg skulle bry meg mest om den som sa jeg var lengst [;)] men hun sa også at hun ikke kunne måle det sikkert..

Det skiller bare en uke på min mens-termin og UL-termin, men jeg har tenkt at UL sikkert stemmer jeg [8D]

Jeg var på UL sidste uke, og blev rykket 3 dage frem... tror på det jeg. Mener det passer med når jeg havde eggløsning.

Legen sagde at alle forstre vokser helt ens den første tid, og derfor kan de sige ganske presist hvor langt man er...

Back
Topp