Tidlig UL, kva veke?

Jeg skal til fredag. Er da 8+0 og krysser alt for å se et sterkt lite bankende hjerte!!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nesebenet? Hvorfor sjekker man det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sammen med tykkelse på nakkefolden er manglende neseben en indikator på downs. Greit å vite uansett synes jeg. Jeg spurte ikke om det sist, men tenker å spørre nå om de ikke sier noe..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal til legen neste Onsdag, å da kommer jeg nok til å snakke med henne om tidlig UL..
Kjenner jeg er skikkelig nervøs denne gangen pga at det endte med Sa sist :(

Har vært både på tidlig ul når jeg har vært 5uker, 8uker, 10uker, 12uker og 15 uker på vei i tidligere sv.skap(ikke alle i samme altså) og følte at de fra 10uker var de som var kjekkeste. Denne gang vil jeg når jeg er nærmere 14, da vi skal på ferie i noen uker etterpå.. Og da kan vi også forhåpentligvis se kjønnet, det synes jeg er ekstra koselig å vite når vi skal fortelle til eldstemann :)

To gutteklumper født 08&13 <3

Vi skal i uke 7, også skal jeg igjen i uke 11 (egentlig for å sjekke noe annet men håper å få en sniktitt da også) :)

Hei hei :) jeg har vært på tidlig ul i dag. Er 6 uker. Ble kjempe skuffet. De såg fostersekken. Men thats it. ! Følte litt bortkasta. Sku ønske jeg kunne ventet litt

Jeg tok ultralyd nå i uke 7 fordi det gikk galt sist. Kunne såvidt se noe, men hørte hjertelyd og det var utrolig betryggende :):):).

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp