Tidlig UL... kjønn?

Belka

Betatt av forumet
Var på siste tidlig UL før OUL i går.
Var mest for å sjekke at det er liv, alt er som det skal og at babyen er frisk.
Fikk bekreftet det, etterhvert :p Babyen var så aktiv, hoppet og snurret rundt, måtte ta både utvendig og innvendig for å få målt og sett ting :)
Og alt var bra! :happy093

Legen nevnte også at det kunne være en gutt, kan han virkelig se det så tidlig? Er 13+4/5 ca.
Åååh, er så nysgjerrig nå!!!!
:dummy::dummy1:

Fikk vite at jeg skulle ha jente i uke 12+6 i forrige svangerskap og det stemte :) Fikk høre samme nå i uke 12+3, men gjør som sist og avventer til oul for å være sikker. Penis "hever" seg i løpet av uke 11, før det er gutter og jenter like.

Gratulerer ❤ så godt å få bekreftet at alt er bra :-) jeg fikk vite at vi venter en liten gutt da jeg var 13+0. Ifølge jordmor, som er veldig dyktig, var det svært liten tvil om at det ikke stemmer;)

Det stemmer nok i de aller fleste tilfeller, ellers hadde de aldri sagt noe om kjønnet :) Kjenner også mange som har vært hos samme lege som meg, og har ennå ikke hørt om noen han har tatt feil på ;)

I mitt tilfelle vil ingen i familien vår tro på det, flere er faktisk overbevist om at det er gutt..enda jeg har sagt at legen var veldig sikker på jente..så det enkleste er å avvente. Orker ikke alle "hva var det jeg sa" om det skulle vise seg å være gutt allikevel. Vi har en av hvert kjønn fra før av, så har litt klær i alle farger og varianter liggende.

Gratulerar så Kjekt med goda nyheter.
De kan stemma att de har rett. Min jordmor hade rett me nr 2 da var eg väl 12+2.

Var på ul i går, 13+1, og jordmora kunne fort se at det var jente. Hun var 99% sikker :p men hun er kjent for bra utstyr og godt øye for kjønn tidlig ;D

12+3 fikk vi vite vi skulle ha jente. JM var rimelig sikker, men ingen garanti selvfølgelig. Hun sa hun så det lenge før vi spurte.

Var på ul 11+5. Han sa han så gutt :)

Back
Topp