Tidlig UL idag!

2små og huleboer

Glad i forumet
Om ca 30minutter har jeg time til å hilse på den lille reka i magen! Som jeg håper alt er fint med! Pappaen kunne ikke være med, så litt trist at vi ikke kan dele første UL sammen :-(
 
Lykke til. Satser på han kan være med neste gang :)
 
masse lykke itl <3 heldig du er som får tidlig ul! Hvordan gikk du frem for det? ønsker meg det selv <3
 
Håper alt gikk bra idag!! :)
 
Da er unger hentet og alle er foret med middag. Så da er det endelig mulighet for en oppdatering :) Alt så fint ut, men hun slet veldig med måling og fikk ikke til å høre hjerte-lyd. Men vi så hjerte, å det slo :-D Hun regner med at termin er ganske riktig også :-D

Under praten kom det også frem at hun ikke er spesielt glad i den nye fødeavdelingen på Kalnes, alt naturlig er borte, alt er sterilt. Ikke et bilde på veggen engang. Så jeg vurderer virkelig å prøve og finne en jordmor som tar på seg hjemmefødsel :)
 
Da er unger hentet og alle er foret med middag. Så da er det endelig mulighet for en oppdatering :) Alt så fint ut, men hun slet veldig med måling og fikk ikke til å høre hjerte-lyd. Men vi så hjerte, å det slo :-D Hun regner med at termin er ganske riktig også :-D

Under praten kom det også frem at hun ikke er spesielt glad i den nye fødeavdelingen på Kalnes, alt naturlig er borte, alt er sterilt. Ikke et bilde på veggen engang. Så jeg vurderer virkelig å prøve og finne en jordmor som tar på seg hjemmefødsel :)
Ånei så trist, jeg hadde virkelig gledet meg til å få føde på det nye sykehuset!
 
åhh, så deilig at alt så fint ut <3 jeg vurderer sterkt å bestille privat ul :)
 
Back
Topp