Tidlig UL idag

Ida/

Glad i forumet
Juli13-jentene
VIP
kl 09.30 :D Grugleder meg noe veldig:/ <3

Masssse lykke til, håper på en oppdatering når du har kommet hjem xsmile9

Masse lykke til! :-)

Håper det gikk bra! :)

Lykke til!!

OPPDATERING!

Det lille hjerte slo <3 En helt unik lyd å høre <3 Alt sto bra til med den lille <3 Ut ifra målingene hun fikk, var jeg 7+3 idag. Noe som også stemmer med mens termin :) Skulle få ny UL 3 Januar, er da 13+5 uker på vei :)

Så bra at hjertet slo, da er det bare å vente til januar :)

Så bra at alt var bra :)

OPPDATERING!

Det lille hjerte slo <3 En helt unik lyd å høre <3 Alt sto bra til med den lille <3 Ut ifra målingene hun fikk, var jeg 7+3 idag. Noe som også stemmer med mens termin :) Skulle få ny UL 3 Januar, er da 13+5 uker på vei :)

Så godt å høre at alt stod bra til!! :) Går du til privat UL? Eller får du hos legen?

Så godt å høre at alt stod bra til!! :) Går du til privat UL? Eller får du hos legen?

Her henviste JM meg.. Så betalte ingenting! :) Men så vi ei fantastisk JM her i regionen, som sender oss til UL uten noen som helst grunn egentlig. Får også gratis 3D om man er på UL etter Ord.UL også :D

Her henviste JM meg.. Så betalte ingenting! :) Men så vi ei fantastisk JM her i regionen, som sender oss til UL uten noen som helst grunn egentlig. Får også gratis 3D om man er på UL etter Ord.UL også :D

Å, så heldig du er da!! Håper det er sånn her også! Hvis ikke har jeg veldig lyst å bytte til legen jeg hadde før, men det er i en annen by, så går vel ikke det...

Back
Topp