Tidlig UL idag

Imogene

Forumet er livet
VIP
Ja, nå er jeg 12+2, og har vært på UL på sykehuset.
Selvom jeg har kjent symptomer og innbilt meg bevegelser (er jo aaaltfor tidlig) var jeg allikevel litt nervøs.
Helt ubegrunnet, selvsagt
Jeg har en veldig vital og aktiv tass i magen! Alle mål stemte perfekt, og terminen ble faktisk min egen menstermin. Puh, da er alt helt normalt!
Allerede nå var det et lite menneske på 6-7 cm, som sprellet og sparket, og man så virkelig konturen av babyen. Jeg ble helt fascinert, det er jo så tidlig - jeg ble akkurat gravid!

Jordmoren som tok UL ville ikke anslå kjønn, fordi det var 50% sjanse for at hun tok feil.
Hun sa dog at "Akkurat her ser det ut som gutt, men det er langt fra sikkert". Jeg selv føler gutt. Blir spennende å se i april :-)

Slenger med en link med bilde av gutt og jente i uke 11, så skjønner man litt mer av hvorfor de ofte tar feil så tidlig.. jeg ser ihvertfall ikke forskjell!

http://baby2see.com/gender/external_genitals.html

Så stas med en sprellevende krabat i magen :D herlig å se og få vite sikkert. Etter de bilden hadde ikke jeg tort å gjette enn gang neiv... det var veldig likt...og det er jo ikke så ofte reka i magen ligger helt stille så man virkelig får studert detaljene heller...

Gratulerer med garantert passert 12 uker :D

Så herlig! 

Nei, jeg tror jeg hadde tatt det med en klype salt hvilket kjønn man tror det er så tidlig... Du får vente til ordinær ul og se om det stemmer da! :-)

Sillebedille skrev:
Så herlig! 

Nei, jeg tror jeg hadde tatt det med en klype salt hvilket kjønn man tror det er så tidlig... Du får vente til ordinær ul og se om det stemmer da! :-)

Ja, dette avventer jeg veldig. Har jo en følelse av gutt selv, men jeg VET jo ikke :-)
Er jo sjokkerende likt så tidlig, trodde ikke det var SÅ likt, liksom.

Ha ha! Ei venninne av meg fikk vite på ordinær ul at det var garantert jente. Så hadde hun vært inne i uke 25 for en ekstra kontroll og da var det en gutt visst  Så det er ikke garanti gitt! 

Gøy med ul, og bra at alt var perfekt! :-) 

Så kjekt med ul. Heldig du er.. 
Så bra at alt var fint. 

Gratulerer med vellykket UL!
Spennende at så mange får antydet kjønn allerede i uke 12... Gleder meg til det er min tur!

angara skrev:
Gratulerer med vellykket UL!
Spennende at så mange får antydet kjønn allerede i uke 12... Gleder meg til det er min tur!

Altså, jeg fikk vel egentlig ikke antydet noe.. var kun på ett bilde hun sa at det så ut som gutt, men at det likevel kunne være jente.
UL er uansett stas, da :-)

Galgleder oss til ordinær ultralyd! :D :D :D

Back
Topp