Tidlig UL idag =) *Oppdatert*

Kaktus_86

Elsker forumet
Da er det ikke mange timer igjen til ultralyden vår på St.Olavs i forbindelse med forskningsprosjektet om svangerskapsforgiftning.

Er SÅ spent!! Jeg bare håper at alt står bra til med lillegull <3 Men er jo også selvfølgelig nervøs. Alle følelser sier at alt er fint da :) Jeg håper jeg kan bidra med et bilde av en frisk baby her snart! 

Skal rett på arbeid etterpå så er litt spent på hvordan det skal gå ;) 

Vi fikk sett en sprellende bitteliten baby idag :) 4 cm lang var h*n. For et fantastisk syn <3 Legen sa at det så ut som alt sto bra til. Hjerterytmen var fin. Så nå senker vi skuldrene noen hakk ja :)

Nå hadde jeg kommet litt for kort til at det ble den tenkte undersøkelsen i forbindelse med studien. Så jeg skal tilbake om 3 uker for en ny undersøkelse. De mente jeg var kommet akkurat 10+6, akkurat som jeg selv trodde :) Sært. Men til dere som lurer, det virket veldig proft og orntlig! Så gled dere :D

Jeg får ikke til å legge inn bildet :( Vet ikke hvorfor. 

så moro!!! =) skal ikke på første kontroll til legen før i slutten av november her... å ventetiden er sååå lang.. men det blir vell enda lengre å vente til det blir UL.

Lykke til! :) Oppdaterer du om hvordan det var? Jeg skal også dit, men ikke før i starten av desember :)

Hvordan gikk det? Er så nysgjerrig og veldig åpen for et bilde :)

Så flott at alt stor bra til med den lille, godt å kunne senke skuldrene et hakk, kan jeg tenke meg:-)

chiquitita skrev:
Så flott at alt stor bra til med den lille, godt å kunne senke skuldrene et hakk, kan jeg tenke meg:-)

signerer =)

Det var veldig godt å se at alt var bra ja :) Men fikk en liten stuck i går da jeg plutselig fikk en blødning. "Dette går bare ikke an - tenkte jeg. Så urettferdig kan ikke ikke skjebnen være."Det ga seg heldigvis iløpet av dagen da, så jeg er ganske sikker på at det var helt uskyldig. 

Så gøy
Arti at du var kommet like langt som du trodde da

Back
Topp