Tidlig ul idag 6+0!

Baby070117

Betatt av forumet
Skal på tidlig ultralyd etterpå, og håper jo veldig at jeg får se hjerteaktivitet! Er det noe håp for det tror dere?! Jeg er så spent :D

Så spennende!
Jeg skal til legen på onsdag 5+3, og håper hun vil gi meg henvisning til tidlig UL.

Du må oppdatere om hvordan det gikk! :D

Spent på oppdatering. :)

Jeg var der istad, og han så ikke noe hjerteaktivitet :( Han trodde kanskje at det var for tidlig, så jeg ble sendt for å ta HCG prøver imorgen og fredag på sykehuset, og tilbake igjen for ultralyd på onsdag :( HUFF. Ble utrolig stresset, angrer på at jeg dro så tidlig! Føler meg ikke like gravid lenger heller, mindre vondt i puppene og alt. Måtte kjøpe meg en test på vei hjem, den hadde heldigvis økt til 3+...

Krysser fingrene for deg! Virker jo som du har økning siden testen sier 3+.
Hold oss oppdatert, jeg har troa på at dette går bra. Det er jo veldig veldig tidlig

Var sikkert bare for tidlig. Her er det 6 uker i dag, og legen ville ikke ta meg inn på tidlig UL før 7+2 for å ha størst sjanse for å se og høre noe.

Jeg var der istad, og han så ikke noe hjerteaktivitet :( Han trodde kanskje at det var for tidlig, så jeg ble sendt for å ta HCG prøver imorgen og fredag på sykehuset, og tilbake igjen for ultralyd på onsdag :( HUFF. Ble utrolig stresset, angrer på at jeg dro så tidlig! Føler meg ikke like gravid lenger heller, mindre vondt i puppene og alt. Måtte kjøpe meg en test på vei hjem, den hadde heldigvis økt til 3+...

Opplevd akkurat det samme i dag selv, men fikk ingen henvisning og ul igjen om 1,5 uke.. Tenkte å ringe legen i morgen å høre om jeg kan få ta en HCG..
Tok også å kjøpte en digital på vei hjem og hadde økt til 3+ her også.. :-(

Back
Topp